KLOCKI HAMULCOWE DP KH78
KLOCKI HAMULCOWE DP KH78
KLOCKI HAMULCOWE TYLNE DP901 (KH78)
Wymiary: 74.5 x 49 x 11.3 mm
Zamiennik dla:
- SBS: 549
- EBC: FA78
- Ferodo: FDB335/R
- Vesrah: VD918
Klocki DP Standard:
Klocki hamulcowe DP Standard stanowią zamienniki OEM. Idealne do codziennego użytku na szosie, off-road i ATV. Zapewniają doskonałe hamowanie w różnych warunkach pogodowych. Tam, gdzie ma to zastosowanie, z tyłu klocka nakładana jest zaawansowana technologicznie ceramiczna osłona termiczna, aby zredukować problem wysokiej temperatury pracy zacisku hamulcowego i zapobiec zużyciu hamulców. Wytrzymują do 3 razy dłuzej niż większość klocków konkurencyjnych marek - mają jeden z najniższych współczynników zużycia na rynku. Do pozostałych zalet klocków DP Standard należy: bardzo niski poziom emisji pyłu hamulcowego, zerowa emisja hałasu i krótki okres docierania.
Charakterystyka klocków DP Standard:
- Zamienniki OEM do użytku na szosie, off-road i ATV.
- Doskonałe hamowanie we wszystkich kierunkach.
- Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
- Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
- Brak efektu „wpadania hamulca”.
- Ciche i nieuciążliwe dla większości wirników.
- Najlepsza wydajność na rynku – zużywają się do 3 razy wolniej niż większość konkurencyjnych klocków.
- Zawierają zaawansowaną techonologicznie ceramiczną osłonę termiczną.
- Krótki okres docierania, dzięki któremu szybko uzyskasz szczytową skuteczność hamowania.
- Idealne dla off-road'u, gdzie wydajność i wytrzymałość jest podstawowym wymogiem.
KLOCKI HAMULCOWE DP
Klocki DP wykonane są z proszków metali (do pochłaniania ciepła), materiałów ogniotrwałych (zapewniających tarcie), modyfikatorów tarcia (zapewniających odpowiednie „czucie hamulca”), dodatków grafitowych (aby zminimalizować zużycie tarczy hamulcowej i wyeliminować szumy) zmieszanych razem, uformowanych, a następnie spiekanych w wysokiej temperaturze i ciśnieniu. Produkowane w Wielkiej Brytanii.
DP BRAKES
DP Brakes to jedyna taka firma na światowym rynku motocyklowym, która w 100% koncentruje się na produkcji spiekanych klocków hamulcowych. Firma DP Brakes jako pierwsza opracowała spiekane klocki hamulcowe do motocykli z końcem 1970 r. W związku z tym doświadczenie firmy nie ma sobie równych. Spiekane klocki hamulcowe DP, to produkt najwyższej jakości, przekraczający wydajnością i jakością oryginalne fabryczne klocki hamulcowe. Produkty DP Brakes gwarantują najlepsze hamowanie dostępne na rynku. Producent ten w swoim asortymencie oferuje klocki do wszystkich marek motocykli, skuterów, skuterów śnieżnych czy rowerów górskich. Zawodnicy i teamy fabryczne producentów motocykli zdobywały przy pomocy produktów DP Brakes Mistrzostwa Świata, Europy, AMA, USA, Wielkiej Brytanii oraz inne, w różnych dyscyplinach: od wyścigów torowych po motocross.
Produkty DP Brakes od lat są doceniane przez wiele sportowych teamów, m.in.: Monster Kawasaki Pro Circuit, Polaris Race Factory, Team AMSOIL US Air Force, Makita Sno X Team, TUF Honda Racing, Team Suzuki, Honda Factory, KTM Factory. Klocki DP Brakes hamują między innymi w motocyklach takich zawodników motocross jak: Christophe Pourcel, Tyla Rattray, Dean Wilson, Jake Weimer, Austin Stroupe, Ryan Villopoto, Jeff Gibson, Josh Demuth, Josh Strang, Charlie Mullins, Ryan Morais oraz w wielu innych. Wybierając produkty DP Brakes masz pewność, że kupujesz najlepszy dostępny produkt.
Lista motocykli, do których pasują klocki z aukcji:
(marka motocykla, model, pojemność, lata produkcji, montaż)
- HARLEY DAVIDSON FXE 1340 1982-1983 (tył)
- HARLEY DAVIDSON FXE 1340 1985-1986 (tył)
- HARLEY DAVIDSON FXEF 1340 1984-1985 (tył)
- HARLEY DAVIDSON FXR Super
Glide 1340 1982-1983 (tył)
- HARLEY DAVIDSON FXR Super
Glide 1340 1984-1986 (tył)
- HARLEY DAVIDSON FXRD Sport Glide
GTE 1340 1985-1986 (tył)
- HARLEY DAVIDSON FXRS Low
Glide 1340 1982-1984 (tył)
- HARLEY DAVIDSON FXRS Low
Rider 1340 1985-1986 (tył)
- HARLEY DAVIDSON FXRT Sport
Glide 1340 1985-1986 (tył)
- HARLEY DAVIDSON FXRT Super Glide
II 1340 1983-1983 (tył)
- HARLEY DAVIDSON FXS Low
Rider 1340 1982-1982 (tył)
- HARLEY DAVIDSON FXSB Low
Rider 1340 1983-1983 (tył)
- HARLEY DAVIDSON FXSB Low
Rider 1340 1984-1985 (tył)
- HARLEY DAVIDSON FXST
Softail 1340 1984-1986 (tył)
- HARLEY DAVIDSON FXSTC Softail
Custom 1340 1985-1986 (tył)
- HARLEY DAVIDSON FXWG Wide
Glide 1340 1980-1983 (tył)
- HARLEY DAVIDSON FXWG Wide
Glide 1340 1984-1986 (tył)
- HARLEY DAVIDSON XLH
Sporster 1100 1986-1987 (tył)
- HARLEY DAVIDSON XLH
Sportster 883 1984-1986 (tył)
- HARLEY DAVIDSON XLH
Sportster 1000 1982-1983 (tył)
- HARLEY DAVIDSON XLH
Sportster 1000 1984-1987 (tył)
- HARLEY DAVIDSON XLS
Anniversary 1000 1982-1982 (tył)
- HARLEY DAVIDSON XLS
Sportster 1000 1982-1983 (tył)
- HARLEY DAVIDSON XLX 61 1000 1983-1983 (tył)
- HARLEY DAVIDSON XLX
61 1000 1984-1984 (tył)
No customer reviews for the moment.