KLOCKI HAMULCOWE DP KH60

KLOCKI HAMULCOWE DP KH60

Loyalty Points
Zobobądź 3 punktów  za zakup tego produktu
wartych 3,00 zł!
105,90 zł
Brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 105.90 zł

Wysyłka w ciągu 24 godzin

KLOCKI HAMULCOWE DP KH60

Ilość

Dostępność: Na wyczerpaniu

KLOCKI HAMULCOWE DP BRAKES DP611 (KH60)

Wymiary: 36 x 52 x 6.4 mm

Zamiennik dla:

  • SBS: 574
  • EBC: FA60, FA337X
  • Ferodo: FDB624
  • Vesrah: VD920

Klocki DP Standard:

Klocki hamulcowe DP Standard stanowią zamienniki OEM. Idealne do codziennego użytku na szosie, w terenie i na ATV. Zapewniają doskonałe hamowanie w różnych warunkach pogodowych. Wytrzymują do 3 razy dłużej niż większość klocków konkurencyjnych marek - mają jeden z najniższych współczynników zużycia na rynku. Do pozostałych zalet klocków DP Standard należy: bardzo niski poziom emisji pyłu hamulcowego, zerowa emisja hałasu i krótki okres docierania.

Charakterystyka klocków DP Standard:

  • Zamienniki OEM do użytku na szosie, off-road, ATV.
  • Doskonałe hamowanie we wszystkich kierunkach.
  • Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
  • Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
  • Brak efektu „wpadania hamulca”.
  • Ciche i nieuciążliwe dla większości wirników.
  • Najlepsza wydajność na rynku – zużywają się do 3 razy wolniej niż większość konkurencyjnych klocków.
  • Krótki okres docierania, dzięki któremu szybko uzyskasz szczytową skuteczność hamowania.
  • Idealne dla off-road'u, gdzie wydajność i wytrzymałość jest podstawowym wymogiem.

Klocki hamulcowe DP

Klocki DP wykonane są z proszków metali (do pochłaniania ciepła), materiałów ogniotrwałych (zapewniających tarcie), modyfikatorów tarcia (zapewniających odpowiednie „czucie hamulca”), dodatków grafitowych (aby zminimalizować zużycie tarczy hamulcowej i wyeliminować szumy) zmieszanych razem, uformowanych, a następnie spiekanych w wysokiej temperaturze i ciśnieniu. Produkowane w Wielkiej Brytanii.

Lista motocykli, do których pasują klocki z aukcji:

[marka motocykla, model, pojemność, lata produkcji (montaż)]

  • APRILIA AF1 AE/Replica 50 1987-1990 (tył)
  • APRILIA AF1 Futura/Europa 50 1991-1992 (tył)
  • APRILIA Climber 240 1990-1991 (tył)
  • APRILIA Climber 280 1990-1991 (tył)
  • APRILIA Climber 300 1990-1991 (tył)
  • APRILIA RS Extrema 50 1993-1998 (tył)
  • APRILIA RX 50 1990-1991 (tył)
  • APRILIA RX R 50 1992-1994 (tył)
  • APRILIA Tuareg ET/Wind/Rally 50 1987-1987 (tył)
  • CAGIVA Aletta Electra Classic 125 1987-1987 (przód)
  • CAGIVA Electra/Dakar 125 1984-1984 (przód)
  • CAGIVA Elefant /AE 200 1985-1985 (przód)
  • CAGIVA GP S 125 1985-1985 (przód/tył)
  • CAGIVA SST/SXT/WSXT 125 1981-1981 (przód)
  • CAGIVA Tamanco 125 1989-1989 (tył)
  • CAGIVA W4 50 / 80 / 1989-1989 (tył)
  • FANTIC Fast 50 1988-1998 (przód)
  • JCM Europa 125 1989-1990 (tył)
  • JCM Europa 240 1989-1990 (tył)
  • JCM Europa 325 1989-1990 (tył)
  • JCM Vega 333 1988-1988 (tył)
  • KTM SX 65 2000-2001 (tył)
  • KTM SX 65 2002-2003 (tył)
  • MONTESA (HONDA) Cota R 300 1998-1998 (tył)
DP611

Specyficzne kody

Nowy

No customer reviews for the moment.