KLOCKI HAMULCOWE DP KH18
KLOCKI HAMULCOWE DP KH18
KLOCKI HAMULCOWE TYLNE DP600 (KH18)
Wymiary: 55.4 x 54 x 9.0 mm
Zamiennik dla:
- SBS: 506
- EBC: FA18
- Ferodo: FDB108
- Vesrah: VD907
Klocki DP Standard:
Klocki hamulcowe DP Standard stanowią zamienniki OEM. Idealne do codziennego użytku na szosie, off-road i ATV. Zapewniają doskonałe hamowanie w różnych warunkach pogodowych. Tam, gdzie ma to zastosowanie, z tyłu klocka nakładana jest zaawansowana technologicznie ceramiczna osłona termiczna, aby zredukować problem wysokiej temperatury pracy zacisku hamulcowego i zapobiec zużyciu hamulców. Wytrzymują do 3 razy dłuzej niż większość klocków konkurencyjnych marek - mają jeden z najniższych współczynników zużycia na rynku. Do pozostałych zalet klocków DP Standard należy: bardzo niski poziom emisji pyłu hamulcowego, zerowa emisja hałasu i krótki okres docierania.
Charakterystyka klocków DP Standard:
- Zamienniki OEM do użytku na szosie, off-road i ATV.
- Doskonałe hamowanie we wszystkich kierunkach.
- Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
- Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
- Brak efektu „wpadania hamulca”.
- Ciche i nieuciążliwe dla większości wirników.
- Najlepsza wydajność na rynku – zużywają się do 3 razy wolniej niż większość konkurencyjnych klocków.
- Zawierają zaawansowaną techonologicznie ceramiczną osłonę termiczną.
- Krótki okres docierania, dzięki któremu szybko uzyskasz szczytową skuteczność hamowania.
- Idealne dla off-road'u, gdzie wydajność i wytrzymałość jest podstawowym wymogiem.
KLOCKI HAMULCOWE DP
Klocki DP wykonane są z proszków metali (do pochłaniania ciepła), materiałów ogniotrwałych (zapewniających tarcie), modyfikatorów tarcia (zapewniających odpowiednie „czucie hamulca”), dodatków grafitowych (aby zminimalizować zużycie tarczy hamulcowej i wyeliminować szumy) zmieszanych razem, uformowanych, a następnie spiekanych w wysokiej temperaturze i ciśnieniu. Produkowane w Wielkiej Brytanii.
Lista motocykli, do których pasują klocki z aukcji:
[marka motocykla, model, pojemność, lata produkcji, (montaż)]
- BIMOTA All models
82-88 ALL 1982-1988 (przód/tył)
- DUCATI 600 SL. TL. 600 1976-1981 (przód/tył)
- DUCATI 750 /860 GT/SS 750 1974-1976 (przód)
- DUCATI 750 F1/Paso 750 1986-1988 (przód/tył)
- DUCATI 900 GTS 900 1976-1977 (przód)
- DUCATI 900 Sport/SS 900 1976-1991 (przód/tył)
- DUCATI 906 Paso 906 1989-1990 (przód/tył)
- DUCATI Desmo /350 250 1976-1977 (przód)
- DUCATI Mille Rep Mille
Rep 1000 1984-1984 (przód)
- DUCATI Sport 500 1977-1977 (przód/tył)
- DUCATI Sport 750 1974-1976 (przód)
- DUCATI Sport/SS 750 1976-1991 (przód/tył)
- DUCATI SS Junior 400 1991-1992 (przód)
- LAVERDA 1200 1200 1978-1980 (przód/tył)
- M.V.AGUSTA All models up to
98 ALL 1980-1998 (przód/tył)
- MOTO GUZZI 1000 S/SPIII/Mille
GT 1000 1989-1989 (przód/tył)
- MOTO GUZZI 1100 75 1100 1994-1994 (przód/tył)
- MOTO GUZZI 1100 I 1100 1994-1994 (przód/tył)
- MOTO GUZZI California
A 1100 1994-1994 (przód/tył)
- MOTO GUZZI California
II/III 1000 1985-1985 (przód/tył)
- MOTO GUZZI Le Mans
IV 1000 1985-1985 (przód/tył)
- MOTO GUZZI Le Mans SP 1000 1979-1979 (przód)
- MOTO GUZZI Quota 1000 1990-1991 (tył)
- MOTO GUZZI Strada 1000 1994-1994 (przód)
- MOTO GUZZI T5 N/T 850 1986-1986 (przód/tył)
- MOTO GUZZI V 35 TT 350 1986-1986 (przód/tył)
- MOTO GUZZI V 65
Lario/TT 650 1986-1986 (przód/tył)
- MOTO GUZZI V 75 TT 750 1986-1987 (przód/tył)
- MZ All models up to 93 ALL 1980-1993 (przód)
- TRIUMPH Brembo Calipers
86-97 ALL 1986-1997 (przód/tył)
No customer reviews for the moment.