KLOCKI HAMULCOWE DP KH18

KLOCKI HAMULCOWE DP KH18

Loyalty Points
Zobobądź 3 punktów  za zakup tego produktu
wartych 3,00 zł!
105,90 zł
Brutto Wysyłka w ciągu 24 godzin

KLOCKI HAMULCOWE DP KH18

Ilość

Dostępność: Na wyczerpaniu

KLOCKI HAMULCOWE TYLNE DP600 (KH18)

Wymiary: 55.4 x 54 x 9.0 mm

Zamiennik dla:

  • SBS: 506
  • EBC: FA18
  • Ferodo: FDB108
  • Vesrah: VD907

Klocki DP Standard:

Klocki hamulcowe DP Standard stanowią zamienniki OEM. Idealne do codziennego użytku na szosieoff-roadATV. Zapewniają doskonałe hamowanie w różnych warunkach pogodowych. Tam, gdzie ma to zastosowanie, z tyłu klocka nakładana jest zaawansowana technologicznie ceramiczna osłona termiczna, aby zredukować problem wysokiej temperatury pracy zacisku hamulcowego i zapobiec zużyciu hamulców. Wytrzymują do 3 razy dłuzej niż większość klocków konkurencyjnych marek - mają jeden z najniższych współczynników zużycia na rynku. Do pozostałych zalet klocków DP Standard należy: bardzo niski poziom emisji pyłu hamulcowego, zerowa emisja hałasu i krótki okres docierania.

Charakterystyka klocków DP Standard:

  • Zamienniki OEM do użytku na szosie, off-road i ATV.
  • Doskonałe hamowanie we wszystkich kierunkach.
  • Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
  • Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
  • Brak efektu „wpadania hamulca”.
  • Ciche i nieuciążliwe dla większości wirników.
  • Najlepsza wydajność na rynku – zużywają się do 3 razy wolniej niż większość konkurencyjnych klocków.
  • Zawierają zaawansowaną techonologicznie ceramiczną osłonę termiczną.
  • Krótki okres docierania, dzięki któremu szybko uzyskasz szczytową skuteczność hamowania.
  • Idealne dla off-road'u, gdzie wydajność i wytrzymałość jest podstawowym wymogiem.

KLOCKI HAMULCOWE DP

Klocki DP wykonane są z proszków metali (do pochłaniania ciepła), materiałów ogniotrwałych (zapewniających tarcie), modyfikatorów tarcia (zapewniających odpowiednie „czucie hamulca”), dodatków grafitowych (aby zminimalizować zużycie tarczy hamulcowej i wyeliminować szumy) zmieszanych razem, uformowanych, a następnie spiekanych w wysokiej temperaturze i ciśnieniu. Produkowane w Wielkiej Brytanii.

Lista motocykli, do których pasują klocki z aukcji:

[marka motocykla, model, pojemność, lata produkcji, (montaż)]

  • BIMOTA All models 82-88 ALL 1982-1988 (przód/tył)
  • DUCATI 600 SL. TL. 600 1976-1981 (przód/tył)
  • DUCATI 750 /860 GT/SS 750 1974-1976 (przód)
  • DUCATI 750 F1/Paso 750 1986-1988 (przód/tył)
  • DUCATI 900 GTS 900 1976-1977 (przód)
  • DUCATI 900 Sport/SS 900 1976-1991 (przód/tył)
  • DUCATI 906 Paso 906 1989-1990 (przód/tył)
  • DUCATI Desmo /350 250 1976-1977 (przód)
  • DUCATI Mille Rep Mille Rep 1000 1984-1984 (przód)
  • DUCATI Sport 500 1977-1977 (przód/tył)
  • DUCATI Sport 750 1974-1976 (przód)
  • DUCATI Sport/SS 750 1976-1991 (przód/tył)
  • DUCATI SS Junior 400 1991-1992 (przód)
  • LAVERDA 1200 1200 1978-1980 (przód/tył)
  • M.V.AGUSTA All models up to 98 ALL 1980-1998 (przód/tył)
  • MOTO GUZZI 1000 S/SPIII/Mille GT 1000 1989-1989 (przód/tył)
  • MOTO GUZZI 1100 75 1100 1994-1994 (przód/tył)
  • MOTO GUZZI 1100 I 1100 1994-1994 (przód/tył)
  • MOTO GUZZI California A 1100 1994-1994 (przód/tył)
  • MOTO GUZZI California II/III 1000 1985-1985 (przód/tył)
  • MOTO GUZZI Le Mans IV 1000 1985-1985 (przód/tył)
  • MOTO GUZZI Le Mans SP 1000 1979-1979 (przód)
  • MOTO GUZZI Quota 1000 1990-1991 (tył)
  • MOTO GUZZI Strada 1000 1994-1994 (przód)
  • MOTO GUZZI T5 N/T 850 1986-1986 (przód/tył)
  • MOTO GUZZI V 35 TT 350 1986-1986 (przód/tył)
  • MOTO GUZZI V 65 Lario/TT 650 1986-1986 (przód/tył)
  • MOTO GUZZI V 75 TT 750 1986-1987 (przód/tył)
  • MZ All models up to 93 ALL 1980-1993 (przód)
  • TRIUMPH Brembo Calipers 86-97 ALL 1986-1997 (przód/tył)

DP600

Specyficzne kody

Nowy

No customer reviews for the moment.