KLOCKI HAMULCOWE DP BRAKES DP322 (KH229, KH237)
Wymiary:
- 109.6 x 45 x 8.5 mm
- 133.5 x 36.8 x 8.5 mm
Zamiennik dla:
- SBS: 705
- EBC: FA229, FA237
- Ferodo: FDB2048
- Vesrah: VD435
Klocki DP Standard:
Klocki hamulcowe DP Standard stanowią zamienniki OEM.
Idealne do codziennego użytku na szosie, w
terenie i na ATV. Zapewniają doskonałe hamowanie
w różnych warunkach pogodowych. Tam, gdzie ma to zastosowanie, z tyłu
klocka nakładana jest zaawansowana technologicznie ceramiczna osłona
termiczna, aby zredukować problem wysokiej temperatury pracy zacisku
hamulcowego i zapobiec zużyciu hamulców. Wytrzymują do 3 razy
dłużej niż większość klocków konkurencyjnych marek - mają
jeden z najniższych współczynników zużycia na
rynku. Do pozostałych zalet klocków DP Standard należy:
bardzo niski poziom emisji pyłu hamulcowego, zerowa
emisja hałasu i krótki okres docierania.
Charakterystyka klocków DP Standard:
- Zamienniki OEM do użytku na szosie,
off-road,
ATV.
- Doskonałe hamowanie we wszystkich kierunkach.
- Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
- Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
- Brak efektu „wpadania hamulca”.
- Ciche i nieuciążliwe dla większości wirników.
- Najlepsza wydajność na rynku – zużywają
się do 3
razy wolniej
niż większość
konkurencyjnych klocków.
- Zawierają zaawansowaną techonologicznie ceramiczną osłonę
termiczną.
- Krótki okres docierania, dzięki któremu szybko uzyskasz
szczytową
skuteczność hamowania.
- Idealne dla off-road'u, gdzie wydajność i wytrzymałość
jest
podstawowym
wymogiem.
Klocki hamulcowe DP
Klocki DP wykonane są z proszków metali (do pochłaniania
ciepła), materiałów ogniotrwałych (zapewniających
tarcie), modyfikatorów tarcia (zapewniających odpowiednie
„czucie hamulca”), dodatków grafitowych (aby
zminimalizować zużycie tarczy hamulcowej i wyeliminować
szumy) zmieszanych razem, uformowanych, a następnie
spiekanych w wysokiej temperaturze i
ciśnieniu. Produkowane w Wielkiej
Brytanii.
Lista motocykli, do których pasują klocki z aukcji:
[marka motocykla, model, pojemność, lata produkcji, (montaż)]
- CF Moto NK 650 2012-2013
- CF Moto TR 650 2012-2013
- KAWASAKI ER-5 500 2001-2007 (przód)
- KAWASAKI ER-6F 650 2006-2016
- KAWASAKI ER-6N 650 2006-2018
- KAWASAKI EX Ninja R 650 2006-2012
- KAWASAKI GPZ (ZX1100 E1-F1) 1100 1995-1997
- KAWASAKI KLE Versys 650 2007-2014
- KAWASAKI KLR C1-C2 650 1995-2004 (przód)
- KAWASAKI KLV 1000 2005-2005
- KAWASAKI KZ P21/P22 Police 1000 2002-2003
- KAWASAKI VN Classic 800 1996-2006 (przód)
- KAWASAKI VN Classic 1500 1996-2000 (przód)
- KAWASAKI VN Classic 1600 2003-2008 (przód)
- KAWASAKI VN Classic 1700 2009-2009
- KAWASAKI VN Classic Fi 1500 2001-2009 (przód)
- KAWASAKI VN Classic Tourer 1700 2009-2012
- KAWASAKI VN Classic Tourer/Nomad
Fi 1500 1999-2003
- KAWASAKI VN Drifter 800 1999-2004 (przód)
- KAWASAKI VN Drifter 1500 1999-2004 (przód)
- KAWASAKI VN Nomad /Vulcan 1600 2005-2008
- KAWASAKI VN Vulcan All
models 900 2006-2020 (przód)
- KAWASAKI Z 750 2004-2007
- KAWASAKI Z Spectre N1/N2 750 2005-2005
- KAWASAKI ZR Zephyr 1100 1996-1997
- KAWASAKI ZR Zephyr D1 750 1996-1998
- KAWASAKI ZR-7 750 1999-2004
- SUZUKI C Intruder 1500 2006-2010
- SUZUKI C90 Intruder C90/T
Boulevard/B.O.S.S 1500 2005-2019
- SUZUKI DL V-Strom 1000 2002-2010
- SUZUKI DL V-strom /TRAVELLER/Adventure
ABS 650 2004-2020
- SUZUKI DL V-strom GT/ XT/
Adventure 650 2009-2020
- SUZUKI DR S Big 800 1997-1998 (przód)
- SUZUKI GSF Bandit 650 2005-2005
- SUZUKI GSF Bandit S 650 2005-2005
- SUZUKI GSF Bandit/S (N600) 600 2000-2004
- SUZUKI GSR 750 2011-2016
- SUZUKI GSX 750 1998-2006
- SUZUKI GSX F (Katana) 600 1998-2002
- SUZUKI GSX F (Katana) 750 1998-2005
- SUZUKI M90 Boulevard 1500 2009-2019
- SUZUKI SFV Gladius 650 2009-2015
- SUZUKI SV /S 650 1999-2002
- SUZUKI SV /S/SA/X 650 2003-2018
- SUZUKI TU X 250 1999-2019 (przód)
- SUZUKI VL LC
Intruder 1500 2003-2004