KLOCKI HAMULCOWE DP KH158
KLOCKI HAMULCOWE DP KH158
KLOCKI HAMULCOWE PRZEDNIE DP317 (KH158)
Wymiary: 69.7 x 46.5 x 8.2 mm
Zamiennik dla:
- SBS: 631
- EBC: FA158
- Ferodo: FDB574
- Vesrah: VD344
Klocki DP Standard:
Klocki hamulcowe DP Standard stanowią zamienniki OEM. Idealne do codziennego użytku na szosie, w terenie i na ATV. Zapewniają doskonałe hamowanie w różnych warunkach pogodowych. Tam, gdzie ma to zastosowanie, z tyłu klocka nakładana jest zaawansowana technologicznie ceramiczna osłona termiczna, aby zredukować problem wysokiej temperatury pracy zacisku hamulcowego i zapobiec zużyciu hamulców. Wytrzymują do 3 razy dłuzej niż większość klocków konkurencyjnych marek - mają jeden z najniższych współczynników zużycia na rynku. Do pozostałych zalet klocków DP Standard należy: bardzo niski poziom emisji pyłu hamulcowego, zerowa emisja hałasu i krótki okres docierania.
Charakterystyka klocków DP Standard:
- Zamienniki OEM do użytku na szosie, w terenie, ATV.
- Doskonałe hamowanie we wszystkich kierunkach.
- Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
- Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
- Brak efektu „wpadania hamulca”.
- Ciche i nieuciążliwe dla większości wirników.
- Najlepsza wydajność na rynku – zużywają się do 3 razy wolniej niż większość konkurencyjnych klocków.
- Zawierają zaawansowaną techonologicznie ceramiczną osłonę termiczną.
- Krótki okres docierania, dzięki któremu szybko uzyskasz szczytową skuteczność hamowania.
- Idealne dla off-road'u, gdzie wydajność i wytrzymałość jest podstawowym wymogiem.
KLOCKI HAMULCOWE DP
Klocki DP wykonane są z proszków metali (do pochłaniania ciepła), materiałów ogniotrwałych (zapewniających tarcie), modyfikatorów tarcia (zapewniających odpowiednie „czucie hamulca”), dodatków grafitowych (aby zminimalizować zużycie tarczy hamulcowej i wyeliminować szumy) zmieszanych razem, uformowanych, a następnie spiekanych w wysokiej temperaturze i ciśnieniu. Produkowane w Wielkiej Brytanii.
DP BRAKES
DP Brakes to jedyna taka firma na światowym rynku motocyklowym, która w 100% koncentruje się na produkcji spiekanych klocków hamulcowych. Firma DP Brakes jako pierwsza opracowała spiekane klocki hamulcowe do motocykli z końcem 1970 r. W związku z tym doświadczenie firmy nie ma sobie równych. Spiekane klocki hamulcowe DP, to produkt najwyższej jakości, przekraczający wydajnością i jakością oryginalne fabryczne klocki hamulcowe. Produkty DP Brakes gwarantują najlepsze hamowanie dostępne na rynku. Producent ten w swoim asortymencie oferuje klocki do wszystkich marek motocykli, skuterów, skuterów śnieżnych czy rowerów górskich. Zawodnicy i teamy fabryczne producentów motocykli zdobywały przy pomocy produktów DP Brakes Mistrzostwa Świata, Europy, AMA, USA, Wielkiej Brytanii oraz inne, w różnych dyscyplinach: od wyścigów torowych po motocross.
Produkty DP Brakes od lat są doceniane przez wiele sportowych teamów, m.in.: Monster Kawasaki Pro Circuit, Polaris Race Factory, Team AMSOIL US Air Force, Makita Sno X Team, TUF Honda Racing, Team Suzuki, Honda Factory, KTM Factory. Klocki DP Brakes hamują między innymi w motocyklach takich zawodników motocross jak: Christophe Pourcel, Tyla Rattray, Dean Wilson, Jake Weimer, Austin Stroupe, Ryan Villopoto, Jeff Gibson, Josh Demuth, Josh Strang, Charlie Mullins, Ryan Morais oraz w wielu innych. Wybierając produkty DP Brakes masz pewność, że kupujesz najlepszy dostępny produkt.
Pasuje do:
- KAWASAKI GPZ R A7/A8 900 1990 - 1996 (przód)
- KAWASAKI KLE Versys 1000 2012 - 2018 (przód)
- KAWASAKI KR1S 250 1990 - 1992 (przód)
- KAWASAKI VN wszystkie modele 2000 2004 -
2010 (przód)
- KAWASAKI VN Classic Light Tourer 1700 2011 -
2011 (przód)
- KAWASAKI VN Classic Tourer 1700 2013 -
2014 (przód)
- KAWASAKI VN Vulcan Vaquero/ABS 1700 2011 -
2020 (przód)
- KAWASAKI VN Vulcan Voyager/ABS 1700 2009 -
2020 (przód)
- KAWASAKI ZR Zephyr A1-A3 1100 1992 -
1995 (przód)
- KAWASAKI ZX-6R 600 1995 - 1997 (przód)
- KAWASAKI ZX-6R F1-2 Ninja 600 1995 -
1997 (przód)
- KAWASAKI ZX-9R Ninja 900 1994 - 1995 (przód)
- KAWASAKI ZX-9R R Ninja 900 1994 -
1995 (przód)
- KAWASAKI ZXR 400 1990 - 1990 (przód)
- KAWASAKI ZXR (ZX750H1-2/J1/L1-3) ZX7 Ninja 750 1989 -
1995 (przód)
- KAWASAKI ZXR R (ZX750K1-M1-2) ZX7R Ninja 750 1991 -
1995 (przód)
- KAWASAKI ZZ-R 400 1990 - 1996 (przód)
- KAWASAKI ZZ-R 1200 2002 - 2004 (przód)
- KAWASAKI ZZ-R (ZX6 Ninja) ZX600 600 1993 -
2005 (przód)
- KAWASAKI ZZ-R C1-3 (ZX11 Ninja) 1100 1990 -
1992 (przód)
- KAWASAKI ZZ-R D1-3 (ZX11 Ninja) 1100 1993 -
2001 (przód)
- KAWASAKI ZZ-R D1-3 (ZX6 Ninja) 600 1990 -
1992 (przód)
- SUZUKI Goose 350 1990 - 1996 (przód)
- SUZUKI GSF Bandit 650 2009 - 2012 (przód)
- SUZUKI GSF Bandit (Twin Disc) 400 1991 -
1994 (przód)
- SUZUKI GSF Bandit /ABS 1250 2006 -
2011 (przód)
- SUZUKI GSF Bandit S 650 2009 - 2015 (przód)
- SUZUKI GSR 600 2006 - 2011 (przód)
- SUZUKI GSX F/T 650 2008 - 2015 (przód)
- SUZUKI GSX FA/SA/Traveller 1250 2009 -
2016 (przód)
- SUZUKI GSXR 400 1988 - 1990 (przód)
- SUZUKI GSXR 600 1997 - 1998 (przód)
- SUZUKI GSXR 600 1997 - 2003 (przód)
- SUZUKI GSXR 600 1999 - 2000 (przód)
- SUZUKI GSXR K1-K3 600 2001 - 2003 (przód)
- SUZUKI GSXR R/R-SP 250 1989 - 1989 (przód)
- SUZUKI GSXR Y/K1-3 750 2000 - 2003 (przód)
- SUZUKI RG FUN 125 1992 - 1996 (przód)
- SUZUKI RGV 250 1991 - 1997 (przód)
- SUZUKI RGV R 250 1988 - 1990 (przód)
- SUZUKI SV /ABS/X (4 Piston Caliper) 650 2019 -
2020 (przód)
- SUZUKI SV /X 650 2019 - 2019 (przód)
- SUZUKI SV K3 1000 2003 - 2007 (przód)
- SUZUKI TL S 1000 1997 - 2001 (przód)
No customer reviews for the moment.
Zobacz także