KLOCKI HAMULCOWE DP KH129

KLOCKI HAMULCOWE DP KH129

Loyalty Points
Zobobądź 3 punktów  za zakup tego produktu
wartych 3,00 zł!
118,90 zł
Brutto Wysyłka w ciągu 24 godzin

KLOCKI HAMULCOWE DP KH129

Ilość

Dostępność: Na wyczerpaniu

KLOCKI HAMULCOWE DP BRAKES DP314 (KH129)

Wymiary:

  • 95.3 x 35 x 10mm
  • 141 x 42 x 9.3mm

Zamiennik dla:

  • SBS: 597
  • EBC: FA129
  • Ferodo: FDB481/R
  • Vesrah: VD427

Klocki DP Standard:

Klocki hamulcowe DP Standard stanowią zamienniki OEM. Idealne do codziennego użytku na szosie, w terenie i na ATV. Zapewniają doskonałe hamowanie w różnych warunkach pogodowych. Wytrzymują do 3 razy dłużej niż większość klocków konkurencyjnych marek - mają jeden z najniższych współczynników zużycia na rynku. Do pozostałych zalet klocków DP Standard należy: bardzo niski poziom emisji pyłu hamulcowego, zerowa emisja hałasu i krótki okres docierania.

Charakterystyka klocków DP Standard:

  • Zamienniki OEM do użytku na szosie, off-road, ATV.
  • Doskonałe hamowanie we wszystkich kierunkach.
  • Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
  • Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
  • Brak efektu „wpadania hamulca”.
  • Ciche i nieuciążliwe dla większości wirników.
  • Najlepsza wydajność na rynku – zużywają się do 3 razy wolniej niż większość konkurencyjnych klocków.
  • Krótki okres docierania, dzięki któremu szybko uzyskasz szczytową skuteczność hamowania.
  • Idealne dla off-road'u, gdzie wydajność i wytrzymałość jest podstawowym wymogiem.

Klocki hamulcowe DP

Klocki DP wykonane są z proszków metali (do pochłaniania ciepła), materiałów ogniotrwałych (zapewniających tarcie), modyfikatorów tarcia (zapewniających odpowiednie „czucie hamulca”), dodatków grafitowych (aby zminimalizować zużycie tarczy hamulcowej i wyeliminować szumy) zmieszanych razem, uformowanych, a następnie spiekanych w wysokiej temperaturze i ciśnieniu. Produkowane w Wielkiej Brytanii.

Lista motocykli, do których pasują klocki z aukcji:

[marka motocykla, model, pojemność, lata produkcji, (montaż)]

  • KAWASAKI ER-5 500 1997-2000 (przód)
  • KAWASAKI EX (Ninja 250R) 250 2004-2004 (przód)
  • KAWASAKI GPX (EX 250F2-F9) Ninja 250 1988-1995 (przód)
  • KAWASAKI GPX R 400 1987-1987 (tył)
  • KAWASAKI GPX R (ZX 600C1-C7) 600 1988-1996 (przód/tył)
  • KAWASAKI GPX R (ZX750F1-F3) 750 1987-1989 (przód/tył)
  • KAWASAKI GPZ R A7/A8 900 1990-1996 (tył)
  • KAWASAKI GPZ S EX500 Single Disc 500 1987-1993 (przód)
  • KAWASAKI GPZ S EX500 Single Dsic 500 1994-2009 (przód)
  • KAWASAKI GTR (ZG1000A9) 1000 1994-2003 (przód)
  • KAWASAKI KL Tengai 650 1989-1992 (przód)
  • KAWASAKI KLE 500 1991-2007 (przód)
  • KAWASAKI KR1 (KR 250 B1) 250 1988-1988 (przód)
  • KAWASAKI ZL B1 Eliminator 600 1995-1997 (przód)
  • KAWASAKI ZR Zephyr 1100 1996-1997 (tył)
  • KAWASAKI ZR Zephyr A1-A3 1100 1992-1995 (tył)
  • KAWASAKI ZR Zephyr B1-B3 550 1991-1992 (przód)
  • KAWASAKI ZR Zephyr B4-B6 550 1993-1999 (przód)
  • KAWASAKI ZR Zephyr C1-C4 750 1991-1995 (przód/tył)
  • KAWASAKI ZR Zephyr D1 750 1996-1998 (tył)
  • KAWASAKI ZX-10 RX Ninja B1-B3 1000 1988-1991 (przód/tył)
  • KAWASAKI ZZ-R 400 1990-1996 (tył)
  • KAWASAKI ZZ-R C1-3 (ZX11 Ninja) 1100 1990-1992 (tył)
  • KAWASAKI ZZ-R D1-3 (ZX6 Ninja) 600 1990-1992 (tył)
  • KAWASAKI ZZ-R H1/H2 (EX 250) 250 1990-1991 (przód)
  • SUZUKI DR S Big 800 1991-1996 (przód)
  • SUZUKI GS E 500 1989-1995 (przód)
  • SUZUKI GSF Bandit (Single Disc) 400 1992-1995 (przód)
  • SUZUKI GSX G 1100 1991-1996 (przód)
  • SUZUKI RG Wolf 125 1992-1994 (przód)
  • SUZUKI VX 800 1990-1996 (przód)
DP314

Specyficzne kody

Nowy

No customer reviews for the moment.

Zobacz także