KLOCKI HAMULCOWE DP KH129
KLOCKI HAMULCOWE DP KH129
KLOCKI HAMULCOWE DP BRAKES DP314 (KH129)
Wymiary:
- 95.3 x 35 x 10mm
- 141 x 42 x 9.3mm
Zamiennik dla:
- SBS: 597
- EBC: FA129
- Ferodo: FDB481/R
- Vesrah: VD427
Klocki DP Standard:
Klocki hamulcowe DP Standard stanowią zamienniki OEM. Idealne do codziennego użytku na szosie, w terenie i na ATV. Zapewniają doskonałe hamowanie w różnych warunkach pogodowych. Wytrzymują do 3 razy dłużej niż większość klocków konkurencyjnych marek - mają jeden z najniższych współczynników zużycia na rynku. Do pozostałych zalet klocków DP Standard należy: bardzo niski poziom emisji pyłu hamulcowego, zerowa emisja hałasu i krótki okres docierania.
Charakterystyka klocków DP Standard:
- Zamienniki OEM do użytku na szosie, off-road, ATV.
- Doskonałe hamowanie we wszystkich kierunkach.
- Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
- Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
- Brak efektu „wpadania hamulca”.
- Ciche i nieuciążliwe dla większości wirników.
- Najlepsza wydajność na rynku – zużywają się do 3 razy wolniej niż większość konkurencyjnych klocków.
- Krótki okres docierania, dzięki któremu szybko uzyskasz szczytową skuteczność hamowania.
- Idealne dla off-road'u, gdzie wydajność i wytrzymałość jest podstawowym wymogiem.
Klocki hamulcowe DP
Klocki DP wykonane są z proszków metali (do pochłaniania ciepła), materiałów ogniotrwałych (zapewniających tarcie), modyfikatorów tarcia (zapewniających odpowiednie „czucie hamulca”), dodatków grafitowych (aby zminimalizować zużycie tarczy hamulcowej i wyeliminować szumy) zmieszanych razem, uformowanych, a następnie spiekanych w wysokiej temperaturze i ciśnieniu. Produkowane w Wielkiej Brytanii.
Lista motocykli, do których pasują klocki z aukcji:
[marka motocykla, model, pojemność, lata produkcji, (montaż)]
- KAWASAKI ER-5 500 1997-2000 (przód)
- KAWASAKI EX (Ninja
250R) 250 2004-2004 (przód)
- KAWASAKI GPX (EX 250F2-F9)
Ninja 250 1988-1995 (przód)
- KAWASAKI GPX R 400 1987-1987 (tył)
- KAWASAKI GPX R (ZX
600C1-C7) 600 1988-1996 (przód/tył)
- KAWASAKI GPX R
(ZX750F1-F3) 750 1987-1989 (przód/tył)
- KAWASAKI GPZ R A7/A8 900 1990-1996 (tył)
- KAWASAKI GPZ S EX500 Single
Disc 500 1987-1993 (przód)
- KAWASAKI GPZ S EX500 Single Dsic 500 1994-2009 (przód)
- KAWASAKI GTR
(ZG1000A9) 1000 1994-2003 (przód)
- KAWASAKI KL Tengai 650 1989-1992 (przód)
- KAWASAKI KLE 500 1991-2007 (przód)
- KAWASAKI KR1 (KR 250
B1) 250 1988-1988 (przód)
- KAWASAKI ZL B1
Eliminator 600 1995-1997 (przód)
- KAWASAKI ZR Zephyr 1100 1996-1997 (tył)
- KAWASAKI ZR Zephyr A1-A3 1100 1992-1995 (tył)
- KAWASAKI ZR Zephyr
B1-B3 550 1991-1992 (przód)
- KAWASAKI ZR Zephyr
B4-B6 550 1993-1999 (przód)
- KAWASAKI ZR Zephyr
C1-C4 750 1991-1995 (przód/tył)
- KAWASAKI ZR Zephyr D1 750 1996-1998 (tył)
- KAWASAKI ZX-10 RX Ninja
B1-B3 1000 1988-1991 (przód/tył)
- KAWASAKI ZZ-R 400 1990-1996 (tył)
- KAWASAKI ZZ-R C1-3 (ZX11
Ninja) 1100 1990-1992 (tył)
- KAWASAKI ZZ-R D1-3 (ZX6
Ninja) 600 1990-1992 (tył)
- KAWASAKI ZZ-R H1/H2 (EX
250) 250 1990-1991 (przód)
- SUZUKI DR S Big 800 1991-1996 (przód)
- SUZUKI GS E 500 1989-1995 (przód)
- SUZUKI GSF Bandit (Single
Disc) 400 1992-1995 (przód)
- SUZUKI GSX G 1100 1991-1996 (przód)
- SUZUKI RG Wolf 125 1992-1994 (przód)
- SUZUKI VX 800 1990-1996 (przód)
No customer reviews for the moment.
Zobacz także