KLOCKI HAMULCOWE DP KH85
KLOCKI HAMULCOWE DP KH85
KLOCKI HAMULCOWE DP BRAKES DP311 (KH85)
Wymiary:
- 111 x 51 x 9.5mm
- 69 x 43 x 9.9mm
Zamiennik dla:
- SBS: 557
- EBC: FA85
- Ferodo: FDB339/R
- Vesrah: VD426
Klocki DP Standard:
Klocki hamulcowe DP Standard stanowią zamienniki OEM. Idealne do codziennego użytku na szosie, w terenie i na ATV. Zapewniają doskonałe hamowanie w różnych warunkach pogodowych. Wytrzymują do 3 razy dłużej niż większość klocków konkurencyjnych marek - mają jeden z najniższych współczynników zużycia na rynku. Do pozostałych zalet klocków DP Standard należy: bardzo niski poziom emisji pyłu hamulcowego, zerowa emisja hałasu i krótki okres docierania.
Charakterystyka klocków DP Standard:
- Zamienniki OEM do użytku na szosie, off-road, ATV.
- Doskonałe hamowanie we wszystkich kierunkach.
- Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
- Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
- Brak efektu „wpadania hamulca”.
- Ciche i nieuciążliwe dla większości wirników.
- Najlepsza wydajność na rynku – zużywają się do 3 razy wolniej niż większość konkurencyjnych klocków.
- Krótki okres docierania, dzięki któremu szybko uzyskasz szczytową skuteczność hamowania.
- Idealne dla off-road'u, gdzie wydajność i wytrzymałość jest podstawowym wymogiem.
Klocki hamulcowe DP
Klocki DP wykonane są z proszków metali (do pochłaniania ciepła), materiałów ogniotrwałych (zapewniających tarcie), modyfikatorów tarcia (zapewniających odpowiednie „czucie hamulca”), dodatków grafitowych (aby zminimalizować zużycie tarczy hamulcowej i wyeliminować szumy) zmieszanych razem, uformowanych, a następnie spiekanych w wysokiej temperaturze i ciśnieniu. Produkowane w Wielkiej Brytanii.
Lista motocykli, do których pasują klocki z aukcji:
[marka motocykla, model, pojemność, lata produkcji, (montaż)]
- KAWASAKI EL 252 1997-2000 (przód)
- KAWASAKI EL Eliminator
B2-3/E1-5 250 1987-1989 (przód)
- KAWASAKI EN A1-A6 (454
LTDF) 450 1985-1990 (przód)
- KAWASAKI EX E1-E2
Ninja 250 1986-1987 (przód/tył)
- KAWASAKI GPZ 400 1984-1987 (tył)
- KAWASAKI GPZ 550 1984-1990 (przód/tył)
- KAWASAKI GPZ (ZX1100
A1/A2/A3) 1100 1983-1988 (przód/tył)
- KAWASAKI GPZ (ZX600 R)
Ninja 600 1984-1989 (przód/tył)
- KAWASAKI GPZ (ZX750A1-A5/E1-E2)(G2/G3
Turbo) 750 1983-1988 (przód/tył)
- KAWASAKI GPZ R 250 1986-1986 (przód/tył)
- KAWASAKI GPZ R/Ninja
(ZX900A1/A5) 900 1984-1989 (przód/tył)
- KAWASAKI GPZ RX/Ninja
(ZX1000A1-3) 1000 1985-1988 (przód/tył)
- KAWASAKI GTR (ZG1000A9) 1000 1994-2003 (tył)
- KAWASAKI GTR Concours
(ZG1000A1-8) 1000 1986-1993 (przód/tył)
- KAWASAKI KZ/Z
A5/B1 1200 1987-1987 (przód/tył)
- KAWASAKI KZ/Z R1 1100 1983-1984 (przód)
- KAWASAKI VN 800 1995-1999 (przód)
- KAWASAKI VN 1000 1987-1987 (przód/tył)
- KAWASAKI VN A1 Vulcan 700 1985-1985 (przód)
- KAWASAKI VN Classic 1500 1996-2000 (tył)
- KAWASAKI VN LTD Vulcan 500 1997-2009 (przód)
- KAWASAKI VN VN 1500
B2/C2Vulcan/SE/L 1500 1988-1992 (przód/tył)
- KAWASAKI VN Vulcan 750 1985-1986 (przód/tył)
- KAWASAKI VN Vulcan A2-12
Twin 750 1986-1994 (przód)
- KAWASAKI Z LTD K1/K2 750 1983-1984 (przód)
- KAWASAKI Z LTD S1 750 1984-1984 (przód/tył)
- KAWASAKI Z T B1-B3
Scorpion 250 1984-1988 (przód)
- KAWASAKI ZG A1/A2 Voyager
X11 1200 1986-1986 (przód/tył)
- KAWASAKI ZL A1 1000 1986-1990 (przód/tył)
- KAWASAKI ZL A1/A2 600 1986-1987 (przód)
- KAWASAKI ZL Eliminator
A1./A2 900 1985-1986 (przód/tył)
- KAWASAKI ZN
A1-A4/Voyager 1300 1983-1988 (przód/tył)
- KAWASAKI ZN LTD (Shaft)
A1/A2 700 1984-1985 (przód/tył)
- KAWASAKI ZN Shaft B1/B2
LTD 1100 1984-1984 (przód/tył)
- KAWASAKI ZX A1/A2/A3 (GPZ) 550 1984-1986 (przód/tył)
No customer reviews for the moment.
Zobacz także