KLOCKI HAMULCOWE DP KH188
KLOCKI HAMULCOWE DP KH188
KLOCKI HAMULCOWE PRZEDNIE DP BRAKES DP216 (KH188)
Wymiary: 89.7 x 52 x 8.1 mm
Zamiennik dla:
- SBS: 686
- EBC: FA188
- Ferodo: FDB873, FDB2144
- Vesrah: VD349
Klocki DP Standard:
Klocki hamulcowe DP Standard stanowią zamienniki OEM. Idealne do codziennego użytku na szosie, w terenie i na ATV. Zapewniają doskonałe hamowanie w różnych warunkach pogodowych. Tam, gdzie ma to zastosowanie, z tyłu klocka nakładana jest zaawansowana technologicznie ceramiczna osłona termiczna, aby zredukować problem wysokiej temperatury pracy zacisku hamulcowego i zapobiec zużyciu hamulców. Wytrzymują do 3 razy dłużej niż większość klocków konkurencyjnych marek - mają jeden z najniższych współczynników zużycia na rynku. Do pozostałych zalet klocków DP Standard należy: bardzo niski poziom emisji pyłu hamulcowego, zerowa emisja hałasu i krótki okres docierania.
Charakterystyka klocków DP Standard:
- Zamienniki OEM do użytku na szosie, off-road, ATV.
- Doskonałe hamowanie we wszystkich kierunkach.
- Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
- Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
- Brak efektu „wpadania hamulca”.
- Ciche i nieuciążliwe dla większości wirników.
- Najlepsza wydajność na rynku – zużywają się do 3 razy wolniej niż większość konkurencyjnych klocków.
- Zawierają zaawansowaną techonologicznie ceramiczną osłonę termiczną.
- Krótki okres docierania, dzięki któremu szybko uzyskasz szczytową skuteczność hamowania.
- Idealne dla off-road'u, gdzie wydajność i wytrzymałość jest podstawowym wymogiem.
Klocki hamulcowe DP
Klocki DP wykonane są z proszków metali (do pochłaniania ciepła), materiałów ogniotrwałych (zapewniających tarcie), modyfikatorów tarcia (zapewniających odpowiednie „czucie hamulca”), dodatków grafitowych (aby zminimalizować zużycie tarczy hamulcowej i wyeliminować szumy) zmieszanych razem, uformowanych, a następnie spiekanych w wysokiej temperaturze i ciśnieniu. Produkowane w Wielkiej Brytanii.
Lista motocykli, do których pasują klocki z aukcji:
[marka motocykla, model, pojemność, lata produkcji, (montaż)]
- KAWASAKI VN Mean
Streak 1500 2002-2004 (przód)
- KAWASAKI VN Mean
Streak 1600 2004-2004 (przód)
- KAWASAKI ZRX 1100 1997-1999 (przód)
- KAWASAKI ZRX /R/S 1200 2001-2006 (przód)
- KAWASAKI ZX-12 R 1200 2000-2004 (przód)
- KAWASAKI ZX-6R 600 1998-1999 (przód)
- KAWASAKI ZX-6R 600 2000-2001 (przód)
- KAWASAKI ZX-6R (none US
model) 636 2002-2002 (przód)
- KAWASAKI ZX-6R (US model
only) 600 2002-2006 (przód)
- KAWASAKI ZX-6R G1 600 1998-2001 (przód)
- KAWASAKI ZX-7R P1 750 1996-2003 (przód)
- KAWASAKI ZX-9R Ninja 900 1996-1997 (przód)
- KAWASAKI ZX-9R Ninja 900 1996-2001 (przód)
- KAWASAKI ZX-9R Ninja 900 1998-2001 (przód)
- KAWASAKI ZZ-R J (US model
only) 600 2005-2008 (przód)
- SUZUKI GSF Bandit S 1200 2001-2005 (przód)
- SUZUKI GSX 1400 2001-2007 (przód)
- SUZUKI GSX R Falcon
(Hayabusa) 1300 1999-2007 (przód)
- SUZUKI GSXR K1/K2 1000 2001-2002 (przód)
- SUZUKI GSXR R-/WT 750 1994-1999 (przód)
- SUZUKI GSXR W 1100 1993-2000 (przód)
- SUZUKI TL R 1000 1998-2002 (przód)
- SUZUKI VZ
Marauder 1600 2004-2004 (przód)
No customer reviews for the moment.
Zobacz także