KLOCKI HAMULCOWE DP KH135 KH214 KH228

KLOCKI HAMULCOWE DP KH135 KH214 KH228

Loyalty Points
Zobobądź 3 punktów  za zakup tego produktu
wartych 3,00 zł!
115,90 zł
Brutto Wysyłka w ciągu 24 godzin

KLOCKI HAMULCOWE DP KH135 KH214 KH228

Ilość

Dostępność: Na wyczerpaniu

KLOCKI HAMULCOWE DP BRAKES DP211 (KH135, KH214, KH228)

Wymiary:

  • 77 x 42 x 7.6 mm
  • 96.7 x 42 x 7.6 mm

Zamiennik dla:

  • SBS: 611
  • EBC: FA135, FA214, FA228
  • Ferodo: FDB497
  • Vesrah: VD340

Klocki DP Standard:

Klocki hamulcowe DP Standard stanowią zamienniki OEM. Idealne do codziennego użytku na szosie, w terenie i na ATV. Zapewniają doskonałe hamowanie w różnych warunkach pogodowych. Tam, gdzie ma to zastosowanie, z tyłu klocka nakładana jest zaawansowana technologicznie ceramiczna osłona termiczna, aby zredukować problem wysokiej temperatury pracy zacisku hamulcowego i zapobiec zużyciu hamulców. Wytrzymują do 3 razy dłużej niż większość klocków konkurencyjnych marek - mają jeden z najniższych współczynników zużycia na rynku. Do pozostałych zalet klocków DP Standard należy: bardzo niski poziom emisji pyłu hamulcowego, zerowa emisja hałasu i krótki okres docierania.

Charakterystyka klocków DP Standard:

  • Zamienniki OEM do użytku na szosie, off-road, ATV.
  • Doskonałe hamowanie we wszystkich kierunkach.
  • Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
  • Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
  • Brak efektu „wpadania hamulca”.
  • Ciche i nieuciążliwe dla większości wirników.
  • Najlepsza wydajność na rynku – zużywają się do 3 razy wolniej niż większość konkurencyjnych klocków.
  • Zawierają zaawansowaną techonologicznie ceramiczną osłonę termiczną.
  • Krótki okres docierania, dzięki któremu szybko uzyskasz szczytową skuteczność hamowania.
  • Idealne dla off-road'u, gdzie wydajność i wytrzymałość jest podstawowym wymogiem.

Klocki hamulcowe DP

Klocki DP wykonane są z proszków metali (do pochłaniania ciepła), materiałów ogniotrwałych (zapewniających tarcie), modyfikatorów tarcia (zapewniających odpowiednie „czucie hamulca”), dodatków grafitowych (aby zminimalizować zużycie tarczy hamulcowej i wyeliminować szumy) zmieszanych razem, uformowanych, a następnie spiekanych w wysokiej temperaturze i ciśnieniu. Produkowane w Wielkiej Brytanii.

Lista motocykli, do których pasują klocki z aukcji:

[marka motocykla, model, pojemność, lata produkcji, (montaż)]

  • APRILIA RX Factory 50 2011-2020 (przód)
  • APRILIA SX /Factory/Ltd 50 2014-2020 (przód)
  • ATK wszystkie modele 1994-1996 (przód/tył)
  • DERBI DXR 250 2005-2007 
  • FANTIC Enduro Competition/Performance 50 2018-2020 (przód)
  • FANTIC Motard Competition/Performance 125 2018-2020 (przód)
  • GILERA Nexus 300 2008-2010 (przód/tył)
  • HONDA CA Rebel 125 1995-1997 (przód)
  • HONDA CMX C Rebel 250 1996-2015 (przód)
  • HUSQVARNA wszystkie modele 1992-1994 (przód)
  • KAWASAKI D-Tracker 125 2010-2011 (przód)
  • KAWASAKI EL 252 2001-2002 (przód)
  • KAWASAKI KDX D1 250 1991-1994 (przód)
  • KAWASAKI KDX E5-6 200 1993-1994 (przód)
  • KAWASAKI KLX 125 2010-2015 (przód)
  • KAWASAKI KLX 140 2008-2020 (przód)
  • KAWASAKI KLX ALF 230 2020-2020 (przód)
  • KAWASAKI KLX L/G 140 2008-2020 (przód)
  • KAWASAKI KLX R 300 2020-2020 (przód)
  • KAWASAKI KLX R A1 650 1993-1993 (przód)
  • KAWASAKI KLX R-BLF/EFL 230 2020-2020 (przód)
  • KAWASAKI KLX S 250 2009-2020 (przód)
  • KAWASAKI KLX S (USA model) 250 2009-2014 (przód)
  • KAWASAKI KX E1-5 500 1989-1993 (przód)
  • KAWASAKI KX G1/H1-H2/J1-2 250 1989-1993 (przód)
  • KAWASAKI KX G1/H1-H2/J1-J2 125 1989-1993 (przód)
  • MALAGUTI Blog 125 - (przód)
  • MALAGUTI Blog 160 2009-2011 (przód)
  • MALAGUTI Centro 4T ie 125 2009-2011 (przód)
  • MALAGUTI Centro ie 160 2009-2011 (przód)
  • MZ SM 125 2005-2005 (przód)
  • MZ SX 125 2005-2005 (przód)
  • PEUGEOT Django 4T 50 2014-2020 (przód)
  • PEUGEOT Geoplois Premium 250 2006-2008 (przód/tył)
  • PEUGEOT Geopolis 400 2008-2015 (tył)
  • ROYAL ENFIELD Bullet Drum Rear Brake 500 2009-2015 (przód)
  • ROYAL ENFIELD Classic Drum Rear Brake 500 2009-2015 (przód)
  • SUZUKI DR L-T 350 1990-1996 (przód)
  • SUZUKI DR S/SH/RSE/SE 350 1990-1998 (przód)
  • SUZUKI DR SL/SM/SN/SEP 250 1990-1995 (przód)
  • SUZUKI RM 125 1989-1995 (przód)
  • SUZUKI RM & RMX 250 250 1989-1995 (przód)
  • SUZUKI RM H 125 1987-1987 (przód)
  • SUZUKI RM H/J 250 1987-1988 (przód)
  • SUZUKI RM J 125 1988-1988 (przód)
  • SUZUKI RMX N 125 1992-1993 (przód)
  • SUZUKI TS R 125 1990-1996 (przód)
  • SUZUKI TS R 200 1989-1994 (przód)
  • SYM NHT CBS 125 2020-2020 (tył)
  • SYM NHX CBS 125 2020-2020 (tył)
  • YAMAHA TT-R L/M/ 250 2001-2004 (przód)
  • YAMAHA TT-S 250 1999-1999 (przód)
  • YAMAHA TTR 230 2005-2020 (przód)
  • YAMAHA WR 125 1990-1997 (przód)
  • YAMAHA WR 200 1990-1994 (przód)
  • YAMAHA WR 250 1990-1997 (przód)
  • YAMAHA WR 500 1990-1992 (przód)
  • YAMAHA YZ 125 1990-1997 (przód)
  • YAMAHA YZ 250 1990-1997 (przód)
  • YAMAHA YZ 360 1990-1991 (przód)
  • YAMAHA YZ LC/WR 125 1989-1989 (przód)
  • YAMAHA YZ LC/WR 250 1989-1989 (przód)
DP211

Specyficzne kody

Nowy

No customer reviews for the moment.

Zobacz także