KLOCKI HAMULCOWE DP KH63 / KH161

KLOCKI HAMULCOWE DP KH63 / KH161

Loyalty Points
Zobobądź 3 punktów  za zakup tego produktu
wartych 3,00 zł!
115,90 zł
Brutto Wysyłka w ciągu 24 godzin

KLOCKI HAMULCOWE DP KH63/KH161

Ilość

Dostępność: Na wyczerpaniu

KLOCKI HAMULCOWE DP207 (KH63/KH161)

Wymiary: 52.5 x 52.5 x 8.7mm

Zamiennik dla:

  • SBS: 556
  • EBC: FA63, FA161
  • Ferodo: FDB338/R
  • Vesrah: VD327

Klocki DP Standard:

Klocki hamulcowe DP Standard stanowią zamienniki OEM. Idealne do codziennego użytku na szosieoff-roadATV. Zapewniają doskonałe hamowanie w różnych warunkach pogodowych. Tam, gdzie ma to zastosowanie, z tyłu klocka nakładana jest zaawansowana technologicznie ceramiczna osłona termiczna, aby zredukować problem wysokiej temperatury pracy zacisku hamulcowego i zapobiec zużyciu hamulców. Wytrzymują do 3 razy dłuzej niż większość klocków konkurencyjnych marek - mają jeden z najniższych współczynników zużycia na rynku. Do pozostałych zalet klocków DP Standard należy: bardzo niski poziom emisji pyłu hamulcowego, zerowa emisja hałasu i krótki okres docierania.

Charakterystyka klocków DP Standard:

  • Zamienniki OEM do użytku na szosie, off-road i ATV.
  • Doskonałe hamowanie we wszystkich kierunkach.
  • Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
  • Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
  • Brak efektu „wpadania hamulca”.
  • Ciche i nieuciążliwe dla większości wirników.
  • Najlepsza wydajność na rynku – zużywają się do 3 razy wolniej niż większość konkurencyjnych klocków.
  • Zawierają zaawansowaną techonologicznie ceramiczną osłonę termiczną.
  • Krótki okres docierania, dzięki któremu szybko uzyskasz szczytową skuteczność hamowania.
  • Idealne dla off-road'u, gdzie wydajność i wytrzymałość jest podstawowym wymogiem.

KLOCKI HAMULCOWE DP

Klocki DP wykonane są z proszków metali (do pochłaniania ciepła), materiałów ogniotrwałych (zapewniających tarcie), modyfikatorów tarcia (zapewniających odpowiednie „czucie hamulca”), dodatków grafitowych (aby zminimalizować zużycie tarczy hamulcowej i wyeliminować szumy) zmieszanych razem, uformowanych, a następnie spiekanych w wysokiej temperaturze i ciśnieniu. Produkowane w Wielkiej Brytanii.

DP BRAKES

DP Brakes to jedyna taka firma na światowym rynku motocyklowym, która w 100% koncentruje się na produkcji spiekanych klocków hamulcowych. Firma DP Brakes jako pierwsza opracowała spiekane klocki hamulcowe do motocykli z końcem 1970 r. W związku z tym doświadczenie firmy nie ma sobie równych. Spiekane klocki hamulcowe DP, to produkt najwyższej jakości, przekraczający wydajnością i jakością oryginalne fabryczne klocki hamulcowe. Produkty DP  Brakes  gwarantują najlepsze hamowanie dostępne na rynku. Producent ten w swoim asortymencie oferuje klocki do wszystkich marek motocykli, skuterów, skuterów śnieżnych czy rowerów górskich. Zawodnicy i teamy fabryczne producentów motocykli zdobywały przy pomocy produktów DP Brakes Mistrzostwa Świata, Europy, AMA, USA, Wielkiej Brytanii oraz inne, w różnych dyscyplinach: od wyścigów torowych po motocross.

Produkty DP Brakes od lat są doceniane przez wiele sportowych teamów, m.in.: Monster Kawasaki Pro Circuit, Polaris Race Factory, Team AMSOIL US Air Force, Makita Sno X Team, TUF Honda Racing, Team Suzuki, Honda Factory, KTM  Factory. Klocki DP Brakes hamują między innymi w motocyklach takich zawodników motocross jak: Christophe Pourcel, Tyla Rattray, Dean Wilson, Jake Weimer, Austin Stroupe, Ryan Villopoto, Jeff Gibson, Josh Demuth, Josh Strang, Charlie Mullins,  Ryan Morais oraz w wielu innych. Wybierając produkty DP Brakes masz pewność, że kupujesz najlepszy dostępny produkt.

Lista motocykli, do których pasują klocki z aukcji:

(marka motocykla, model, pojemność, lata produkcji, montaż)

  • SUZUKI Goose 350 1990-1996 (tył)
  • SUZUKI GS E 500 1989-1995 (tył)
  • SUZUKI GS E 500 1996-2003 (tył)
  • SUZUKI GS E/ED/EF/EFE/ES/ESD-F-G-3 550 1983-1986 (przód/tył)
  • SUZUKI GS ESD/ESE/ESF 550 1984-1987 (przód/tył)
  • SUZUKI GS F 500 2004-2008 (tył)
  • SUZUKI GS LD/LF/LG 550 1983-1986 (przód)
  • SUZUKI GS RF 750 1985-1987 (tył)
  • SUZUKI GSF Bandit (Single Disc) 400 1992-1995 (tył)
  • SUZUKI GSF Bandit (Twin Disc) 400 1991-1994 (tył)
  • SUZUKI GSF Bandit S 1200 2001-2005 (tył)
  • SUZUKI GSF Bandit/S (N600) 600 1995-1999 (tył)
  • SUZUKI GSF Bandit/S (N600) 600 2000-2004 (tył)
  • SUZUKI GSF Bandit/S/T 1200 1996-2000 (tył)
  • SUZUKI GSX 1200 1998-1999 (tył)
  • SUZUKI GSX 750 1998-2006 (tył)
  • SUZUKI GSX F (Katana) 600 1988-1997 (tył)
  • SUZUKI GSX F (Katana) 600 1998-2002 (tył)
  • SUZUKI GSX F (Katana) 750 1989-1997 (tył)
  • SUZUKI GSX F (Katana) 750 1998-2005 (tył)
  • SUZUKI GSX FWS 400 1983-1983 (przód/tył)
  • SUZUKI GSX R Falcon (Hayabusa) 1300 1999-2007 (tył)
  • SUZUKI GSXR 1100 1986-1988 (tył)
  • SUZUKI GSXR 400 1988-1990 (tył)
  • SUZUKI GSXR 600 1992-1993 (tył)
  • SUZUKI GSXR 600 1997-1998 (tył)
  • SUZUKI GSXR 600 1997-2003 (tył)
  • SUZUKI GSXR 600 1999-2000 (tył)
  • SUZUKI GSXR K/L/M/N 1100 1989-1992 (tył)
  • SUZUKI GSXR K1-K3 600 2001-2003 (tył)
  • SUZUKI GSXR R-/WT 750 1994-1999 (tył)
  • SUZUKI GSXR R/W 750 1988-1993 (tył)
  • SUZUKI GSXR RG/G 750 1985-1987 (tył)
  • SUZUKI GSXR W 1100 1993-2000 (tył)
  • SUZUKI GSXR Y/K1-3 750 2000-2003 (tył)
  • SUZUKI RF R 600 1993-1997 (tył)
  • SUZUKI RG 250 1985-1988 (tył)
  • SUZUKI RG Gamma (WD) 250 1983-1983 (przód/tył)
  • SUZUKI RG RF 500 1985-1987 (tył)
  • SUZUKI RG W 80 1984-1986 (przód)
  • SUZUKI RGV R 250 1988-1990 (tył)
  • SUZUKI SV /S 650 1999-2002 (tył)
  • SUZUKI TL R 1000 1998-2002 (tył)
  • SUZUKI TL S 1000 1997-2001 (tył)
DP207

Specyficzne kody

Nowy

No customer reviews for the moment.