KLOCKI HAMULCOWE DP KH63 / KH161
KLOCKI HAMULCOWE DP KH63/KH161
KLOCKI HAMULCOWE DP207 (KH63/KH161)
Wymiary: 52.5 x 52.5 x 8.7mm
Zamiennik dla:
- SBS: 556
- EBC: FA63, FA161
- Ferodo: FDB338/R
- Vesrah: VD327
Klocki DP Standard:
Klocki hamulcowe DP Standard stanowią zamienniki OEM. Idealne do codziennego użytku na szosie, off-road i ATV. Zapewniają doskonałe hamowanie w różnych warunkach pogodowych. Tam, gdzie ma to zastosowanie, z tyłu klocka nakładana jest zaawansowana technologicznie ceramiczna osłona termiczna, aby zredukować problem wysokiej temperatury pracy zacisku hamulcowego i zapobiec zużyciu hamulców. Wytrzymują do 3 razy dłuzej niż większość klocków konkurencyjnych marek - mają jeden z najniższych współczynników zużycia na rynku. Do pozostałych zalet klocków DP Standard należy: bardzo niski poziom emisji pyłu hamulcowego, zerowa emisja hałasu i krótki okres docierania.
Charakterystyka klocków DP Standard:
- Zamienniki OEM do użytku na szosie, off-road i ATV.
- Doskonałe hamowanie we wszystkich kierunkach.
- Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
- Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
- Brak efektu „wpadania hamulca”.
- Ciche i nieuciążliwe dla większości wirników.
- Najlepsza wydajność na rynku – zużywają się do 3 razy wolniej niż większość konkurencyjnych klocków.
- Zawierają zaawansowaną techonologicznie ceramiczną osłonę termiczną.
- Krótki okres docierania, dzięki któremu szybko uzyskasz szczytową skuteczność hamowania.
- Idealne dla off-road'u, gdzie wydajność i wytrzymałość jest podstawowym wymogiem.
KLOCKI HAMULCOWE DP
Klocki DP wykonane są z proszków metali (do pochłaniania ciepła), materiałów ogniotrwałych (zapewniających tarcie), modyfikatorów tarcia (zapewniających odpowiednie „czucie hamulca”), dodatków grafitowych (aby zminimalizować zużycie tarczy hamulcowej i wyeliminować szumy) zmieszanych razem, uformowanych, a następnie spiekanych w wysokiej temperaturze i ciśnieniu. Produkowane w Wielkiej Brytanii.
DP BRAKES
DP Brakes to jedyna taka firma na światowym rynku motocyklowym, która w 100% koncentruje się na produkcji spiekanych klocków hamulcowych. Firma DP Brakes jako pierwsza opracowała spiekane klocki hamulcowe do motocykli z końcem 1970 r. W związku z tym doświadczenie firmy nie ma sobie równych. Spiekane klocki hamulcowe DP, to produkt najwyższej jakości, przekraczający wydajnością i jakością oryginalne fabryczne klocki hamulcowe. Produkty DP Brakes gwarantują najlepsze hamowanie dostępne na rynku. Producent ten w swoim asortymencie oferuje klocki do wszystkich marek motocykli, skuterów, skuterów śnieżnych czy rowerów górskich. Zawodnicy i teamy fabryczne producentów motocykli zdobywały przy pomocy produktów DP Brakes Mistrzostwa Świata, Europy, AMA, USA, Wielkiej Brytanii oraz inne, w różnych dyscyplinach: od wyścigów torowych po motocross.
Produkty DP Brakes od lat są doceniane przez wiele sportowych teamów, m.in.: Monster Kawasaki Pro Circuit, Polaris Race Factory, Team AMSOIL US Air Force, Makita Sno X Team, TUF Honda Racing, Team Suzuki, Honda Factory, KTM Factory. Klocki DP Brakes hamują między innymi w motocyklach takich zawodników motocross jak: Christophe Pourcel, Tyla Rattray, Dean Wilson, Jake Weimer, Austin Stroupe, Ryan Villopoto, Jeff Gibson, Josh Demuth, Josh Strang, Charlie Mullins, Ryan Morais oraz w wielu innych. Wybierając produkty DP Brakes masz pewność, że kupujesz najlepszy dostępny produkt.
Lista motocykli, do których pasują klocki z aukcji:
(marka motocykla, model, pojemność, lata produkcji, montaż)
- SUZUKI Goose 350 1990-1996 (tył)
- SUZUKI GS E 500 1989-1995 (tył)
- SUZUKI GS E 500 1996-2003 (tył)
- SUZUKI GS E/ED/EF/EFE/ES/ESD-F-G-3 550 1983-1986 (przód/tył)
- SUZUKI GS ESD/ESE/ESF 550 1984-1987 (przód/tył)
- SUZUKI GS F 500 2004-2008 (tył)
- SUZUKI GS LD/LF/LG 550 1983-1986 (przód)
- SUZUKI GS RF 750 1985-1987 (tył)
- SUZUKI GSF Bandit (Single Disc) 400 1992-1995 (tył)
- SUZUKI GSF Bandit (Twin Disc) 400 1991-1994 (tył)
- SUZUKI GSF Bandit S 1200 2001-2005 (tył)
- SUZUKI GSF Bandit/S (N600) 600 1995-1999 (tył)
- SUZUKI GSF Bandit/S (N600) 600 2000-2004 (tył)
- SUZUKI GSF Bandit/S/T 1200 1996-2000 (tył)
- SUZUKI GSX 1200 1998-1999 (tył)
- SUZUKI GSX 750 1998-2006 (tył)
- SUZUKI GSX F (Katana) 600 1988-1997 (tył)
- SUZUKI GSX F (Katana) 600 1998-2002 (tył)
- SUZUKI GSX F (Katana) 750 1989-1997 (tył)
- SUZUKI GSX F (Katana) 750 1998-2005 (tył)
- SUZUKI GSX FWS 400 1983-1983 (przód/tył)
- SUZUKI GSX R Falcon (Hayabusa) 1300 1999-2007 (tył)
- SUZUKI GSXR 1100 1986-1988 (tył)
- SUZUKI GSXR 400 1988-1990 (tył)
- SUZUKI GSXR 600 1992-1993 (tył)
- SUZUKI GSXR 600 1997-1998 (tył)
- SUZUKI GSXR 600 1997-2003 (tył)
- SUZUKI GSXR 600 1999-2000 (tył)
- SUZUKI GSXR K/L/M/N 1100 1989-1992 (tył)
- SUZUKI GSXR K1-K3 600 2001-2003 (tył)
- SUZUKI GSXR R-/WT 750 1994-1999 (tył)
- SUZUKI GSXR R/W 750 1988-1993 (tył)
- SUZUKI GSXR RG/G 750 1985-1987 (tył)
- SUZUKI GSXR W 1100 1993-2000 (tył)
- SUZUKI GSXR Y/K1-3 750 2000-2003 (tył)
- SUZUKI RF R 600 1993-1997 (tył)
- SUZUKI RG 250 1985-1988 (tył)
- SUZUKI RG Gamma (WD) 250 1983-1983 (przód/tył)
- SUZUKI RG RF 500 1985-1987 (tył)
- SUZUKI RG W 80 1984-1986 (przód)
- SUZUKI RGV R 250 1988-1990 (tył)
- SUZUKI SV /S 650 1999-2002 (tył)
- SUZUKI TL R 1000 1998-2002 (tył)
- SUZUKI TL S 1000 1997-2001 (tył)
No customer reviews for the moment.