KLOCKI HAMULCOWE DP KH65
KLOCKI HAMULCOWE DP KH65
KLOCKI HAMULCOWE DP BRAKES DP206 (KH65)
Wymiary: 71.5 x 45 x 11.4 mm
Zamiennik dla:
- SBS: 534
- EBC: FA65
- Ferodo: FDB217
- Vesrah: VD324
Klocki DP Standard:
Klocki hamulcowe DP Standard stanowią zamienniki OEM. Idealne do codziennego użytku na szosie, w terenie i na ATV. Zapewniają doskonałe hamowanie w różnych warunkach pogodowych. Tam, gdzie ma to zastosowanie, z tyłu klocka nakładana jest zaawansowana technologicznie ceramiczna osłona termiczna, aby zredukować problem wysokiej temperatury pracy zacisku hamulcowego i zapobiec zużyciu hamulców. Wytrzymują do 3 razy dłużej niż większość klocków konkurencyjnych marek - mają jeden z najniższych współczynników zużycia na rynku. Do pozostałych zalet klocków DP Standard należy: bardzo niski poziom emisji pyłu hamulcowego, zerowa emisja hałasu i krótki okres docierania.
Charakterystyka klocków DP Standard:
- Zamienniki OEM do użytku na szosie, off-road, ATV.
- Doskonałe hamowanie we wszystkich kierunkach.
- Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
- Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
- Brak efektu „wpadania hamulca”.
- Ciche i nieuciążliwe dla większości wirników.
- Najlepsza wydajność na rynku – zużywają się do 3 razy wolniej niż większość konkurencyjnych klocków.
- Zawierają zaawansowaną techonologicznie ceramiczną osłonę termiczną.
- Krótki okres docierania, dzięki któremu szybko uzyskasz szczytową skuteczność hamowania.
- Idealne dla off-road'u, gdzie wydajność i wytrzymałość jest podstawowym wymogiem.
Klocki hamulcowe DP
Klocki DP wykonane są z proszków metali (do pochłaniania ciepła), materiałów ogniotrwałych (zapewniających tarcie), modyfikatorów tarcia (zapewniających odpowiednie „czucie hamulca”), dodatków grafitowych (aby zminimalizować zużycie tarczy hamulcowej i wyeliminować szumy) zmieszanych razem, uformowanych, a następnie spiekanych w wysokiej temperaturze i ciśnieniu. Produkowane w Wielkiej Brytanii.
Lista motocykli, do których pasują klocki z aukcji:
[marka motocykla, model, pojemność, lata produkcji, (montaż)]
- SUZUKI GR D/XD 650 1983-1983 (przód)
- SUZUKI GS
ET/LT/LX/MZ/TX 550 1980-1982 (przód)
- SUZUKI GS ET/ST/SZ 1000 1980-1982 (przód)
- SUZUKI GS EX/EZ 650 1981-1982 (przód)
- SUZUKI GS
GX/GZ/GD/GLX/GLZ/GLD/MD 650 1981-1983 (przód)
- SUZUKI GS LZ 550 1982-1982 (przód)
- SUZUKI GS MX 500 1981-1981 (przód)
- SUZUKI GS SD Katana 750 1983-1984 (przód)
- SUZUKI GSX
E/S/SZ/Katana 1000 1982-1982 (przód)
- SUZUKI GSX
ET/EX/EZ/ED/ESD/LT/SD 1100 1980-1983 (przód)
- SUZUKI GSX GT 650 1986-1986 (przód)
- SUZUKI GT 550 1981-1982 (przód)
- SUZUKI GT 650 1981-1982 (przód)
- SUZUKI XN (673cc) D
Turbo 85 1983-1983 (przód)
No customer reviews for the moment.