KLOCKI HAMULCOWE DP KH51
KLOCKI HAMULCOWE DP KH51
KLOCKI HAMULCOWE DP BRAKES DP205 (KH51)
Wymiary: 76 x 50 x 10.9 mm
Zamiennik dla:
- SBS: 533
- EBC: FA51
- Ferodo: FDB218
- Vesrah: VD322
Klocki DP Standard:
Klocki hamulcowe DP Standard stanowią zamienniki OEM. Idealne do codziennego użytku na szosie, w terenie i na ATV. Zapewniają doskonałe hamowanie w różnych warunkach pogodowych. Tam, gdzie ma to zastosowanie, z tyłu klocka nakładana jest zaawansowana technologicznie ceramiczna osłona termiczna, aby zredukować problem wysokiej temperatury pracy zacisku hamulcowego i zapobiec zużyciu hamulców. Wytrzymują do 3 razy dłużej niż większość klocków konkurencyjnych marek - mają jeden z najniższych współczynników zużycia na rynku. Do pozostałych zalet klocków DP Standard należy: bardzo niski poziom emisji pyłu hamulcowego, zerowa emisja hałasu i krótki okres docierania.
Charakterystyka klocków DP Standard:
- Zamienniki OEM do użytku na szosie, off-road, ATV.
- Doskonałe hamowanie we wszystkich kierunkach.
- Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
- Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
- Brak efektu „wpadania hamulca”.
- Ciche i nieuciążliwe dla większości wirników.
- Najlepsza wydajność na rynku – zużywają się do 3 razy wolniej niż większość konkurencyjnych klocków.
- Zawierają zaawansowaną techonologicznie ceramiczną osłonę termiczną.
- Krótki okres docierania, dzięki któremu szybko uzyskasz szczytową skuteczność hamowania.
- Idealne dla off-road'u, gdzie wydajność i wytrzymałość jest podstawowym wymogiem.
Klocki hamulcowe DP
Klocki DP wykonane są z proszków metali (do pochłaniania ciepła), materiałów ogniotrwałych (zapewniających tarcie), modyfikatorów tarcia (zapewniających odpowiednie „czucie hamulca”), dodatków grafitowych (aby zminimalizować zużycie tarczy hamulcowej i wyeliminować szumy) zmieszanych razem, uformowanych, a następnie spiekanych w wysokiej temperaturze i ciśnieniu. Produkowane w Wielkiej Brytanii.
Lista motocykli, do których pasują klocki z aukcji:
[marka motocykla, model, pojemność, lata produkcji, (montaż)]
- SUZUKI GD Except Model
S 450 1980-1988 (przód)
- SUZUKI GD G 450 1983-1983 (przód)
- SUZUKI GN F/J/M 250 1987-1997 (przód)
- SUZUKI GN T/XT/XX/TX/TZ 400 1980-1982 (przód)
- SUZUKI GS ED/ESD 750 1983-1983 (przód)
- SUZUKI GS ESF/EF 700 1985-1985 (przód)
- SUZUKI GS
GT/GX/GLT/GLX 1000 1980-1981 (przód)
- SUZUKI GS
GT/GX/GZ/GD/GLT-GLX 850 1980-1988 (przód)
- SUZUKI GS
GZ/GD/GLZ-D/GKZ/GKD-E 1100 1982-1984 (przód)
- SUZUKI GS LT/LX (16
valve) 750 1980-1982 (przód)
- SUZUKI GS TT/TS 250 1980-1981 (przód)
- SUZUKI GS TZ/TD (16
valve) 750 1982-1983 (przód)
- SUZUKI GSX 400 1980-1983 (przód)
- SUZUKI GSX (Twin) 400 1980-1981 (przód)
- SUZUKI GSX E/S 400 1984-1984 (przód)
- SUZUKI GSX ED/EE/ES/EF-ESE/S/SZ 750 1983-1997 (przód)
- SUZUKI GSX ET/EX/EZ 250 1979-1982 (przód)
- SUZUKI GV GLF Madura 700 1985-1985 (przód)
- SUZUKI GV GLF
Madura/GLF2/GLG 1200 1985-1986 (przód)
No customer reviews for the moment.