KLOCKI HAMULCOWE DP KH69 KH69/2
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 118.90 zł
Wysyłka w ciągu 24 godzinKLOCKI HAMULCOWE DP KH69 KH69/2
KLOCKI HAMULCOWE DP BRAKES DP105 (KH69, KH69/2)
Wymiary: 90 x 49 x 10.5 mm
Zamiennik dla:
- SBS: 542
- EBC: FA69
- Ferodo: FDB665
- Vesrah: VD123
Klocki DP Standard:
Klocki hamulcowe DP Standard stanowią zamienniki OEM. Idealne do codziennego użytku na szosie, w terenie i na ATV. Zapewniają doskonałe hamowanie w różnych warunkach pogodowych. Wytrzymują do 3 razy dłużej niż większość klocków konkurencyjnych marek - mają jeden z najniższych współczynników zużycia na rynku. Do pozostałych zalet klocków DP Standard należy: bardzo niski poziom emisji pyłu hamulcowego, zerowa emisja hałasu i krótki okres docierania.
Charakterystyka klocków DP Standard:
- Zamienniki OEM do użytku na szosie, off-road, ATV.
- Doskonałe hamowanie we wszystkich kierunkach.
- Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
- Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
- Brak efektu „wpadania hamulca”.
- Ciche i nieuciążliwe dla większości wirników.
- Najlepsza wydajność na rynku – zużywają się do 3 razy wolniej niż większość konkurencyjnych klocków.
- Krótki okres docierania, dzięki któremu szybko uzyskasz szczytową skuteczność hamowania.
- Idealne dla off-road'u, gdzie wydajność i wytrzymałość jest podstawowym wymogiem.
Klocki hamulcowe DP
Klocki DP wykonane są z proszków metali (do pochłaniania ciepła), materiałów ogniotrwałych (zapewniających tarcie), modyfikatorów tarcia (zapewniających odpowiednie „czucie hamulca”), dodatków grafitowych (aby zminimalizować zużycie tarczy hamulcowej i wyeliminować szumy) zmieszanych razem, uformowanych, a następnie spiekanych w wysokiej temperaturze i ciśnieniu. Produkowane w Wielkiej Brytanii.
Lista motocykli, do których pasują klocki z aukcji:
[marka motocykla, model, pojemność, lata produkcji, (montaż)]
- HONDA CB
1000 C Custom 1983 (tył)
- HONDA CB
1100 F Super
Sport 1983-1984 (tył)
- HONDA CB
1100
R 1981-1983 (tył)
- HONDA CB
750 F Super
Sport 1981-1982 (tył)
- HONDA CB
750 F2 Bol
Dor 1982 (tył)
- HONDA CB
900 F Bol
Dor 1981-1983 (tył)
- HONDA CBR
1000
F Hurricane 1987-1988 (tył)
- HONDA CBR 1000 F 1987-1988 (tył)
- HONDA CBR
600
F 1987-1990 (tył)
- HONDA CBX
1000 Pro
Link 1981-1983 (tył)
- HONDA CBX
750
F 1984-1986 (tył)
- HONDA CX
500 E Euro
Sports 1982-1986 (tył)
- HONDA CX
500
TC Turbo 1982 (tył)
- HONDA CX
650
E Euro 1983-1985 (tył)
- HONDA CX
650
T Turbo 1983-1985 (tył)
- HONDA FT
500 1982-1983 (tył)
- HONDA GL 1100 Goldwing 1982-1983 (tył)
- HONDA GL
1100
D Goldwing 1982-1983 (tył)
- HONDA GL
1200
D Goldwing 1984-1987 (tył)
- HONDA GL
1500 Goldwing 1988-1990 (tył)
- HONDA GL
1500 A Goldwing
Aspencade 1991-1997 (tył)
- HONDA GL
1500 I Goldwing
Interstate 1991-1996 (tył)
- HONDA GL
1500
SE Goldwing 1991-2000 (tył)
- HONDA GL
1500 SE Goldwing Special
Edition 1990-1998 (tył)
- HONDA NS
400
R 1985-1988 (tył)
- HONDA NSR 250 R 1987 (tył)
- HONDA VF
1000
F Interceptor 1984-1985 (tył)
- HONDA VF
1000 F2 Bol
Dor 1985-1986 (tył)
- HONDA VF
1100
C Magna 1983-1986 (tył)
- HONDA VF
1100
S Sabre 1984-1985 (tył)
- HONDA VF
500
F Interceptor 1984-1986 (tył)
- HONDA VF
700
F Interceptor 1984-1985 (tył)
- HONDA VF
750
F Interceptor 1983-1984 (tył)
- HONDA VFR
700
F Interceptor 1986-1987 (tył)
- HONDA VFR
750
F 1986-1987 (tył)
- HONDA XBR 500 S 1989-1990 (tył)
No customer reviews for the moment.