FAQ

[et_image alignment=”center” element_id=”86816″][et_separator top=”0″ element_id=”239841″ element_css=”.et-separator-239841 .line {margin-top:0px;margin-bottom:24px;border-bottom-color:#e0e0e0;border-bottom-style:solid;}”][et_heading text_align=”center” type=”p” text_color=”#ef0000″ font_weight=”700″ font_size=”24″ line_height=”24″ text_transform=”uppercase” mobile_font_size=”33px” mobile_line_height=”36px” margin=”0,0,2,0″ padding=”0,0,0,0″ element_id=”974527″ element_font=”Theme default:700:latin” element_css=”#et-heading-974527 .text-wrapper {background-color:transparent;padding:0;}#et-heading-974527 {color:#ef0000;font-size:24px;font-weight:700;line-height:24px;text-transform:uppercase;}#et-heading-974527 a {color:#ef0000;}#et-heading-974527 {margin:0px 0px 2px 0px;}#et-heading-974527 .text-wrapper {padding:0px 0px 0px 0px;}”]Masz pytania?[/et_heading][et_heading text_align=”center” type=”p” font_weight=”700″ font_size=”16″ line_height=”24″ mobile_font_size=”16px” mobile_line_height=”24px” margin=”0,0,8,0″ padding=”0,0,0,0″ element_id=”554321″ element_font=”Theme default:700:latin” element_css=”#et-heading-554321 .text-wrapper {background-color:transparent;padding:0;}#et-heading-554321 {color:#212121;font-size:16px;font-weight:700;line-height:24px;text-transform:none;}#et-heading-554321 a {color:#212121;}#et-heading-554321 {margin:0px 0px 8px 0px;}#et-heading-554321 .text-wrapper {padding:0px 0px 0px 0px;}”]Skontaktuj się z nami![/et_heading][et_gap height=”12″ element_id=”42857″ element_css=”.et-gap-42857 {height:12px;}”][et_icon_box icon_prefix=”fas” icon_name=”fa-headset” icon_alignment=”center” icon_color=”#ef0000″ title=”Zadzwoń!” title_tag=”h6″ padding=”0,0,0,0″ element_id=”710284″ element_css=”#et-icon-box-710284 {}#et-icon-box-710284:hover {}#et-icon-box-710284.link:hover {}#et-icon-box-710284 .et-icon-box-title {color:#212121;}#et-icon-box-710284 .et-icon-box-content {color:#616161;}#et-icon-box-710284 .et-icon {color:#ef0000;border-radius:0px;}#et-icon-box-710284 .ghost-icon {color:#ef0000;}#et-icon-box-710284:hover .et-icon {}#et-icon-box-710284 {padding:0px 0px 0px 0px;}”]

[/et_icon_box][et_gap height=”16″ element_id=”961971″ element_css=”.et-gap-961971 {height:16px;}”][widget_contact_form submit_text=”Wyślij” recipient=”e-sklep@mxlife.pl”]

[et_heading text_color=”#ef0000″ font_weight=”700″ line_height=”48″ mobile_font_size=”32px” mobile_line_height=”40px” margin=”0,0,8,0″ padding=”0,0,0,0″ element_id=”986432″ element_font=”Theme default:700:latin” element_css=”#et-heading-986432 .text-wrapper {background-color:transparent;padding:0;}#et-heading-986432 {color:#ef0000;font-weight:700;line-height:48px;text-transform:none;}#et-heading-986432 a {color:#ef0000;}#et-heading-986432 {margin:0px 0px 8px 0px;}#et-heading-986432 .text-wrapper {padding:0px 0px 0px 0px;}”]FAQ[/et_heading][et_separator top=”16″ element_id=”89771″ element_css=”.et-separator-89771 .line {margin-top:16px;margin-bottom:24px;border-bottom-color:#e0e0e0;border-bottom-style:solid;}”]

Zamówienia

[et_accordion collapsible=”true”][et_accordion_item open=”true” title=”W jaki sposób mogę śledzić moje zamówienie?”]

WKRÓTCE

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Czy mogę wymienić towar na inny rozmiar?”]

Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Środki za zwracane zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie, nie czekając na zrealizowanie zwrotu.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Czy konieczne jest zakładanie konta podczas dokonywania zakupów?”]

Założenie konta niesie za sobą wiele korzyści, jednak nie jest konieczne.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Czy mogę złożyć zamówienie na towar, którego nie ma na stronie?”]

WKRÓTCE

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Co mam zrobić jeśli zamówienie, które złożyłem do mnie nie dotarło?”]

Zalecamy monitorowanie statusu zamówienia, jeżeli przesyłka została nadana należy skontaktować się z firmą kurierską, podając numer przesyłki.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”W jaki sposób mogę zmienić lub anulować zamówienie?”]

W przypadku zamówień, które nie zostały jeszcze zrealizowane jest możliwość ich modyfikowania lub anulowania. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”W jaki sposób złożyć zamówienie krok po kroku?”]

Aby złożyć zamówienie należy dodać produkty do koszyka, a następnie przejść do zamawiania. Po wpisaniu danych adresowych oraz wybrania metod płatności i dostawy wystarczy kliknąć „Kupuję i płacę”.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Czy mogę poprosić o fakturę VAT?”]

Oczywiście, wystawiamy faktury VAT.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Jak długo trwa realizacja zamówienia?”]

Zamówienia złożone do godziny 12 wysyłamy jeszcze w ten sam dzień, z wyjątkiem produktów, które oznaczone są z wydłużonym czasem wysyłki oraz produktów na zamówienie.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Czy mogę poprosić o wysyłkę zamówienia jako prezent?”]

Oczywiście, jest taka możliwość, wystarczy podczas zamówienia oznaczyć „spakuj jako prezent”.

[/et_accordion_item][/et_accordion]

Zwroty i reklamacje

[et_accordion collapsible=”true”][et_accordion_item open=”true” title=”W jaki sposób mogę złożyć reklamację?”]

Wysyłając na maila wypełniony formularz reklamacji

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Ile mam czasu na zwrot?”]

Towar można zwrócić w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Co mam zrobić, jeśli dostarczone produkty są uszkodzone ?”]

Jeżeli towary uległy uszkodzeniu w transporcie o czym może świadczyć np. zdeformowany karton lub opakowanie, należy sporządzić protokół szkody z kurierem przy odbiorze przesyłki. Jeżeli towar posiada wadę fabryczną np. nieprawidłowe przeszycia materiału lub inne należy złożyć reklamację.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Co mam zrobić jeśli dostarczone produkty nie zgadzają się z zamówieniem?”]

W tym celu należy się z nami skontaktować telefonicznie lub mailowo.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Jakie są zasady zwrotów?”]

Towar należy odesłać w stanie nienaruszonym. Jeżeli towar uległ natomiast uszkodzeniu, sprzedawca ma prawo żądania od konsumenta zapłaty odszkodowania za zmniejszenie wartości zakupionej rzeczy. Stan towaru nie powinien wykraczać poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Szczegółowe warunki zwrtoów można znaleźć w regulaminie w sekcji „ODSTĄPIENIE OD UMOWY”.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”W jaki sposób mogę odesłać towar?”]

Aby bezpłatnie odesłać towar wystarczy wejść na stronę https://szybkiezwroty.pl, wybrać z listy „Sklep Motocyklowy MxLife”, wpisać dane, wybrać rozmiar paczki i nadać przesyłkę w paczkomacie. Towar można odesłać także za pośrednictwem dowolnej innej firmy kurierskiej. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?”]

Wysyłając na maila wypełniony formularz zwrotu

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Nie jestem pewny czy towar, który kupiłem mogę zwrócić (Jakie produkty są wyłączone z możliwości zwrotu?)”]

Produkty nie podlegające zwrotom to przede wszystkim produkty personalizowane, używane oraz części, które były zamontowane.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Kiedy otrzymam zwrot wpłaty po zwróceniu zamówienia?”]

Zwrot wpłaty nastąpi do 14 dni od dnia zwrotu towaru.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Gdzie mogę sprawdzić status mojej reklamacji/zwrotu?”]

WKRÓTCE

[/et_accordion_item][/et_accordion]

Towary

[et_accordion collapsible=”true”][et_accordion_item open=”true” title=”Jestem zainteresowany zakupem produktu, ale nie ma mojego rozmiaru lub koloru.”]

Jeżeli na stronie widnieje oferta z produktem, który Państwa interesuje, jednak jest on niedostępny wystarczy kliknąć „Zapytaj o dostępność”, wtedy otrzymają Państwo mailowo informacje o dostępności danego produktu.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Chciałbym kupić produkt, ale nie wiem jaki rozmiar jest dla mnie odpowiedni (tabela rozmiarów).”]

Zalecamy zapoznanie się z tabelą rozmiarów.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Czy mogę prosić o zamówienie danej wersji towaru jeśli nie ma jej w sklepie internetowym?”]

Abyśmy mogli sprawdzić dostępność danej wersji polecamy kontakt z zapytaniem w formularzu kontaktowym.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Czy prezentowane zdjęcia produktu zawsze przedstawiają rzeczywisty wygląd towaru?”]

Zdjęcia przedstawiają rzeczywisty wygląd towaru, jeżeli jest inaczej, w opisie można znaleźć dopisek „zdjęcie poglądowe”.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Czy mogę liczyć na rabat przy zakupie większej ilości produktu?”]

W przypadku zamówienia większej ilości towarów, należy w uwagach do zamówienia wpisać „OFERTA”, dzięki czemu zostanie ono przekazane do analizy i utworzenia oferty. W tym przypadku zamówienie zostanie zrealizowane po akceptacji oferty.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”W aukcji jest dostępna tylko jedna sztuka, a chcę kupić kilka – co mogę zrobić?”]

WKRÓTCE

[/et_accordion_item][/et_accordion]

Dostawa

[et_accordion collapsible=”true”][et_accordion_item open=”true” title=”Jakie są możliwe metody wysyłki?”]

Dostępne metody wysyłek to między innymi kurier DPD oraz Inpost a także przesyłka do paczkomatu Inpost.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką za granicę?”]

WKRÓTCE

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Która opcja wysyłki jest najszybsza?”]

Najszybszą formą dostawy jest „Paczkomat Inpost”. Większość zamówień jest dostarczana już następnego dnia, w przypadku zamówień złożonych do godziny 13. W niektórych regionach przesyłki te zostają dostarczane także w soboty.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Chciałbym otrzymać towar już jutro – do której muszę złożyć zamówienie?”]

Jeżeli towar jest dostępny od ręki a zamówienie zostanie złożone do godziny 12:00, przesyłka powinna dotrzeć na następny dzień. Jeżeli chcą mieć Państwo pewność, iż produkt dotrze na drugi dzień zalecamy oznaczenie przesyłki „gwarancja dostawy na następny dzień”.

[/et_accordion_item][/et_accordion]

Opłaty / Formy płatności

[et_accordion collapsible=”true”][et_accordion_item open=”true” title=”Jakie formy płatności są akceptowane?”]

Dostępne formy płatności to między innymi płatności online (przelewy online, BLIK, płatności kartą, Google Pay czy Apple Pay), płatność za pobraniem jak i płatność ratalna.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Czy mogę dokonać zakupu na raty?”]

Tak, jest taka możliwość. Płatność można rozłożyć na 6 rat, aż do 60.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Czy mogę płacić blikiem?”]

Tak, jest taka możliwość.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Gdzie znajdę numer konta do przelewu?”]

Numer konta do przelewu wyświetla się po sfinalizowaniu transakcji oraz w mailu z potwierdzeniem zamówienia.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Zapomniałem zaznaczyć, że chcę fakturę – co mogę zrobić?”]

Jeżeli dokument sprzedaży nie został jeszcze przez nas wystawiony możemy wystawić inny, preferowany rodzaj rachunku, w tym celu prosimy o kontaklt telefoniczny.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Czy mogę zapłacić częściowo przelewem, a częściowo gotówką przy odbiorze?”]

Niestety nie ma takiej możliwości.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Chcę kupić drogi produkt, ale nie posiadam pełnej kwoty. Czy mogę wpłacić zaliczkę, by zarezerwować produkt?”]

Tak, w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny.

[/et_accordion_item][/et_accordion][et_heading type=”p” font_weight=”600″ font_size=”18″ line_height=”28″ mobile_font_size=”17px” margin=”20,0,20,0″ padding=”0,0,0,0″ element_id=”948415″ element_font=”Theme default:600:latin” element_css=”#et-heading-948415 .text-wrapper {background-color:transparent;padding:0;}#et-heading-948415 {color:#212121;font-size:18px;font-weight:600;line-height:28px;text-transform:none;}#et-heading-948415 a {color:#212121;}#et-heading-948415 {margin:20px 0px 20px 0px;}#et-heading-948415 .text-wrapper {padding:0px 0px 0px 0px;}”]Kody rabatowe[/et_heading][et_accordion collapsible=”true”][et_accordion_item open=”true” title=”Jak działa program lojalnościowy?”]

WKRÓTCE

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Jak mam wykorzystać kod rabatowy?”]

Kod rabatowy należy wpisać w pole „Kod rabatowy” podczas procesu składania zamówienia.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Na ile produktów/zamówień przysługuje mi kod rabatowy?”]

Kod rabatowy przysługuje na wszystkie produkty z jednego zamówienia (wyłączając produkty już przecenione)

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Jak długo działa kod rabatowy?”]

Kod rabatowy jest aktywny przez rok.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Gdzie znajdę informacje o dostępnych kodach rabatowych?”]

W zakładce „Rabaty”.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Czy mogę skorzystać z kodu wielokrotnie?”]

Jeżeli dokument sprzedaży nie został jeszcze przez nas wystawiony możemy wystawić inny, preferowany rodzaj rachunku, w tym celu prosimy o kontaklt telefoniczny.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Czy mogę zapłacić częściowo przelewem, a częściowo gotówką przy odbiorze?”]

Niestety nie ma takiej możliwości.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Chcę kupić drogi produkt, ale nie posiadam pełnej kwoty. Czy mogę wpłacić zaliczkę, by zarezerwować produkt?”]

Z danego kodu można skorzystać jeden raz.

[/et_accordion_item][/et_accordion][et_heading type=”p” font_weight=”600″ font_size=”18″ line_height=”28″ mobile_font_size=”17px” margin=”20,0,20,0″ padding=”0,0,0,0″ element_id=”364622″ element_font=”Theme default:600:latin” element_css=”#et-heading-364622 .text-wrapper {background-color:transparent;padding:0;}#et-heading-364622 {color:#212121;font-size:18px;font-weight:600;line-height:28px;text-transform:none;}#et-heading-364622 a {color:#212121;}#et-heading-364622 {margin:20px 0px 20px 0px;}#et-heading-364622 .text-wrapper {padding:0px 0px 0px 0px;}”]Nikasil – regeneracja cylindra[/et_heading][et_accordion collapsible=”true”][et_accordion_item open=”true” title=”W jaki sposób mam dostarczyć cylinder?”]
  1. Skonsultuj się z naszym specjalistą, w celu potwierdzenia planowanej wysyłki do Wielkiej Brytanii (Jacek 792 402 999).
  2. Wydrukuj formularz regeneracji cylindra i wypełnij go. Koniecznie zapoznaj się z regulaminem, który znajduje się na drugiej stronie. 
  3. Cylinder zapakuj razem z wypełnionym wcześniej formularzem regeneracji cylindra i wyślij kurierem na adres: Mxlife Sklep Motocyklowy, ul. Romana Maya 1, 61 -371 Poznań; lub dostarcz go osobiście (pon-pt. 10:00-18:00 oraz sob. 10:00-15:00). 
  4. Oczekuj na informację zwrotną w ciągu 60 dni, aby móc odebrać cylinder po regeneracji.
  5. Uwaga! Jeżeli potrzebujesz fakturę Vat, zgłoś to przed zakończeniem transakcji. Zmiana paragonu na fakturę nie będzie możliwa. 

POBIERZ FORMULARZ NICASIL – dla klientów detalicznych
POBIERZ FORMULARZ NICASIL – dla klientów hurtowych

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Gdzie odbywa się regeneracja i jak długo trwa?”]

Współpracujemy z brytyjską firmą Langocurt LTD, która regeneruje dla nas cylindry metodą Nikasil. To aktualnie najbardziej skuteczna metoda na odnowienie cylindra. 

Cylindry przeznaczone do regeneracji wysyłane są z Centrum Motocyklowego Mxlife w pierwszą i trzecią środę każdego miesiąca. Proces regeneracji trwa od 30 do 60 dni (włącznie z transportem międzynarodowym). Całość procesu monitoruje Mxlife. Twoim zadaniem jest jedynie dostarczenie cylindra z poprawnie wypełnionym formularzem regeneracji cylindra

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Kiedy regeneruje się cylinder?”]

Regenerujemy cylinder, który jest wyeksploatowany, zużyty, nie nadaje się do dalszego użytku. 

Jeżeli nie jesteś w stanie ocenić uszkodzenia cylindra, skonsultuj się z naszym doradcą.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Dlaczego warto regenerować cylinder motocyklowy?”]

Jeżeli cylinder jest wyeksploatowany, ale nie uszkodzony (pozwalający na regenerację), to odnowienie go przez nałożenie powłoki Nikasil jest jak najbardziej wskazane. 

Zakup nowego cylindra wiąże się z dużymi kosztami, które są nieuniknione podczas eksploatowania motocykla. Dodatkowo należy stary cylinder zutylizować, co również generuje koszt i czas. Ponadto powłoka Nikasil, nie tylko odświeża i regeneruje, ale zabezpiecza cylinder przed potencjalnymi uszkodzeniami. 

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Czy cylinder, który ma nałożoną tuleję żeliwną może być zregenerowany metodą Nikasil?”]

Nie, nie ma możliwości regenerować takiego cylindra.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Jaki jest koszt regeneracji cylindra?”]

To wszystko zależy od rodzaju uszkodzenia. 

Cennik:

POWLEKANIE CYLINDRA  999,00 zł
ROZWIERCANIE, SPAWANIE I POWLEKANIE  1 199,00 zł
NAPRAWIANIE ZEPSUTYCH ELEMENTÓW, ROZWIERCANIE, SPAWANIE I POWLEKANIE  1 299,00 zł
[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Czy każdy cylinder nadaje się do regeneracji?”]

Niestety nie. Czasem stan cylindra jest tak kiepski, że jedynym rozwiązaniem jest wymiana na nowy.

W tym wypadku skonsultuj się z nami – być może posiadamy na sprzedaż cylinder do Twojego motocykla.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Skąd mam wiedzieć jak bardzo uszkodzony jest cylinder?”]

Nasz specjalista dokonuje dokładnych oględzin twojego cylindra i na tej podstawie stwierdza rodzaj i poziom uszkodzenia.

[/et_accordion_item][/et_accordion][et_heading type=”p” font_weight=”600″ font_size=”18″ line_height=”28″ mobile_font_size=”17px” margin=”20,0,20,0″ padding=”0,0,0,0″ element_id=”709564″ element_font=”Theme default:600:latin” element_css=”#et-heading-709564 .text-wrapper {background-color:transparent;padding:0;}#et-heading-709564 {color:#212121;font-size:18px;font-weight:600;line-height:28px;text-transform:none;}#et-heading-709564 a {color:#212121;}#et-heading-709564 {margin:20px 0px 20px 0px;}#et-heading-709564 .text-wrapper {padding:0px 0px 0px 0px;}”]Kontakt[/et_heading][et_accordion collapsible=”true”][et_accordion_item open=”true” title=”Nie jestem pewien czy część, którą chce zamówić będzie pasowała do mojego motocykla. W jaki sposób mogę uzyskać pomoc z Waszej strony?”]

Zapraszamy do napisania na czacie, skorzystania z formularza kontaktowego lub kontaktu telefonicznmego.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?”]

Większość towarów dostępnych na stronie internetowej znajduje się również w sklepie stacjonarnym, jednak w przypadku chęci odbioru osobistego w celu upewnienia się co do dostępności produktu, prosimy o kontakt.

[/et_accordion_item][/et_accordion][et_heading type=”p” font_weight=”600″ font_size=”18″ line_height=”28″ mobile_font_size=”17px” margin=”20,0,20,0″ padding=”0,0,0,0″ element_id=”542989″ element_font=”Theme default:600:latin” element_css=”#et-heading-542989 .text-wrapper {background-color:transparent;padding:0;}#et-heading-542989 {color:#212121;font-size:18px;font-weight:600;line-height:28px;text-transform:none;}#et-heading-542989 a {color:#212121;}#et-heading-542989 {margin:20px 0px 20px 0px;}#et-heading-542989 .text-wrapper {padding:0px 0px 0px 0px;}”]Konto[/et_heading][et_accordion collapsible=”true”][et_accordion_item open=”true” title=”W jaki sposób mogę założyć konto?”]

Wejdź w „moje konto” i wybierz „Zarejestruj się”.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Jakie korzyści wynikają z założenia konta?”]

Założenie konta umożliwia zbieranie punktów za zamówienia, które obniżają kwotę kolejnych zamówień, a także pozwala na śledzenie zamówienia w panelu „Moje konto” oraz usprawnia proces zwrotu oraz reklamacji.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Co zrobić jeśli zapomniałem hasła?”]

W tym celu wystarczy wybrać opcję „Nie pamiętaj hasła” pod panelem logowania i postępować według instrukcji.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Jak często i jakiego typu wiadomości mogę spodziewać się w Newsletterze?”]

Newsletter zawiera najlepsze promocje i jest wysyłany nie częściej niż raz w miesięcu.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Czy będę mógł wypisać się w Newslettera?”]

Tak, z Newlettera można wypisać się w dowolnym momencie poprzez link w otrzymywanych wiadomościach.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Czy zakładając konto moje dane wypłyną do innych podmiotów?”]

Dane osobowe podane podczas zakładania konta wykorzystywane są wyłącznie w celach realizacji zamówień oraz innych opisanych w zakładce „Polityka prywatności”.

[/et_accordion_item][et_accordion_item title=”Dlaczego nie docierają do mnie żadne wiadomości na maila?”]

Przyczyn zewnętrznych może być kilka. Wiadomość może znajdować się w folderze SPAM, lub nie została dostarczona z powodu przeciążonej skrzynki lub problemów technicznych dostawców pocztowych.

[/et_accordion_item][/et_accordion][et_gap height=”48″ element_id=”717507″ element_css=”.et-gap-717507 {height:48px;}”]
© 2023 Copyright MxLife
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the comparison bar
Compare