Kategorie - Dla motocykla
Kategorie - Dla motocyklisty
Menu

Pon. - Pt. 10:00 - 18:00 

HomeFAQ

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń!
Proszę wpisać swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy lub pusty e-mail
Proszę wpisać swoją wiadomość
Twoja wiadomość została pomyślnie wysłana
Coś poszło nie tak. Twoja wiadomość nie została wysłana

FAQ

Zamówienia

W jaki sposób mogę śledzić moje zamówienie?

WKRÓTCE

Czy mogę wymienić towar na inny rozmiar?

Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Środki za zwracane zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie, nie czekając na zrealizowanie zwrotu.

Czy konieczne jest zakładanie konta podczas dokonywania zakupów?

Założenie konta niesie za sobą wiele korzyści, jednak nie jest konieczne.

Czy mogę złożyć zamówienie na towar, którego nie ma na stronie?

WKRÓTCE

Co mam zrobić jeśli zamówienie, które złożyłem do mnie nie dotarło?

Zalecamy monitorowanie statusu zamówienia, jeżeli przesyłka została nadana należy skontaktować się z firmą kurierską, podając numer przesyłki.

W jaki sposób mogę zmienić lub anulować zamówienie?

W przypadku zamówień, które nie zostały jeszcze zrealizowane jest możliwość ich modyfikowania lub anulowania. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny.

W jaki sposób złożyć zamówienie krok po kroku?

Aby złożyć zamówienie należy dodać produkty do koszyka, a następnie przejść do zamawiania. Po wpisaniu danych adresowych oraz wybrania metod płatności i dostawy wystarczy kliknąć „Kupuję i płacę”.

Czy mogę poprosić o fakturę VAT?

Oczywiście, wystawiamy faktury VAT.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia złożone do godziny 12 wysyłamy jeszcze w ten sam dzień, z wyjątkiem produktów, które oznaczone są z wydłużonym czasem wysyłki oraz produktów na zamówienie.

Czy mogę poprosić o wysyłkę zamówienia jako prezent?

Oczywiście, jest taka możliwość, wystarczy podczas zamówienia oznaczyć „spakuj jako prezent”.

Zwroty i reklamacje

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Wysyłając na maila wypełniony formularz reklamacji

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

Ile mam czasu na zwrot?

Towar można zwrócić w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru.

Co mam zrobić, jeśli dostarczone produkty są uszkodzone ?

Jeżeli towary uległy uszkodzeniu w transporcie o czym może świadczyć np. zdeformowany karton lub opakowanie, należy sporządzić protokół szkody z kurierem przy odbiorze przesyłki. Jeżeli towar posiada wadę fabryczną np. nieprawidłowe przeszycia materiału lub inne należy złożyć reklamację.

Co mam zrobić jeśli dostarczone produkty nie zgadzają się z zamówieniem?

W tym celu należy się z nami skontaktować telefonicznie lub mailowo.

Jakie są zasady zwrotów?

Towar należy odesłać w stanie nienaruszonym. Jeżeli towar uległ natomiast uszkodzeniu, sprzedawca ma prawo żądania od konsumenta zapłaty odszkodowania za zmniejszenie wartości zakupionej rzeczy. Stan towaru nie powinien wykraczać poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Szczegółowe warunki zwrtoów można znaleźć w regulaminie w sekcji „ODSTĄPIENIE OD UMOWY”.

W jaki sposób mogę odesłać towar?

Aby bezpłatnie odesłać towar wystarczy wejść na stronę https://szybkiezwroty.pl, wybrać z listy „Sklep Motocyklowy MxLife”, wpisać dane, wybrać rozmiar paczki i nadać przesyłkę w paczkomacie. Towar można odesłać także za pośrednictwem dowolnej innej firmy kurierskiej. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Wysyłając na maila wypełniony formularz zwrotu

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

Nie jestem pewny czy towar, który kupiłem mogę zwrócić (Jakie produkty są wyłączone z możliwości zwrotu?)

Produkty nie podlegające zwrotom to przede wszystkim produkty personalizowane, używane oraz części, które były zamontowane.

Kiedy otrzymam zwrot wpłaty po zwróceniu zamówienia?

Zwrot wpłaty nastąpi do 14 dni od dnia zwrotu towaru.

Gdzie mogę sprawdzić status mojej reklamacji/zwrotu?

WKRÓTCE

Towary

Jestem zainteresowany zakupem produktu, ale nie ma mojego rozmiaru lub koloru.

Jeżeli na stronie widnieje oferta z produktem, który Państwa interesuje, jednak jest on niedostępny wystarczy kliknąć „Zapytaj o dostępność”, wtedy otrzymają Państwo mailowo informacje o dostępności danego produktu.

Chciałbym kupić produkt, ale nie wiem jaki rozmiar jest dla mnie odpowiedni (tabela rozmiarów).

Zalecamy zapoznanie się z tabelą rozmiarów.

Czy mogę prosić o zamówienie danej wersji towaru jeśli nie ma jej w sklepie internetowym?

Abyśmy mogli sprawdzić dostępność danej wersji polecamy kontakt z zapytaniem w formularzu kontaktowym.

Czy prezentowane zdjęcia produktu zawsze przedstawiają rzeczywisty wygląd towaru?

Zdjęcia przedstawiają rzeczywisty wygląd towaru, jeżeli jest inaczej, w opisie można znaleźć dopisek „zdjęcie poglądowe”.

Czy mogę liczyć na rabat przy zakupie większej ilości produktu?

W przypadku zamówienia większej ilości towarów, należy w uwagach do zamówienia wpisać „OFERTA”, dzięki czemu zostanie ono przekazane do analizy i utworzenia oferty. W tym przypadku zamówienie zostanie zrealizowane po akceptacji oferty.

W aukcji jest dostępna tylko jedna sztuka, a chcę kupić kilka - co mogę zrobić?

WKRÓTCE

Dostawa

Jakie są możliwe metody wysyłki?

Dostępne metody wysyłek to między innymi kurier DPD oraz Inpost a także przesyłka do paczkomatu Inpost.

Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką za granicę?

WKRÓTCE

Która opcja wysyłki jest najszybsza?

Najszybszą formą dostawy jest „Paczkomat Inpost”. Większość zamówień jest dostarczana już następnego dnia, w przypadku zamówień złożonych do godziny 13. W niektórych regionach przesyłki te zostają dostarczane także w soboty.

Chciałbym otrzymać towar już jutro - do której muszę złożyć zamówienie?

Jeżeli towar jest dostępny od ręki a zamówienie zostanie złożone do godziny 12:00, przesyłka powinna dotrzeć na następny dzień. Jeżeli chcą mieć Państwo pewność, iż produkt dotrze na drugi dzień zalecamy oznaczenie przesyłki „gwarancja dostawy na następny dzień”.

Opłaty / Formy płatności

Jakie formy płatności są akceptowane?

Dostępne formy płatności to między innymi płatności online (przelewy online, BLIK, płatności kartą, Google Pay czy Apple Pay), płatność za pobraniem jak i płatność ratalna.

Czy mogę dokonać zakupu na raty?

Tak, jest taka możliwość. Płatność można rozłożyć na 6 rat, aż do 60.

Czy mogę płacić blikiem?

Tak, jest taka możliwość.

Gdzie znajdę numer konta do przelewu?

Numer konta do przelewu wyświetla się po sfinalizowaniu transakcji oraz w mailu z potwierdzeniem zamówienia.

Zapomniałem zaznaczyć, że chcę fakturę - co mogę zrobić?

Jeżeli dokument sprzedaży nie został jeszcze przez nas wystawiony możemy wystawić inny, preferowany rodzaj rachunku, w tym celu prosimy o kontaklt telefoniczny.

Czy mogę zapłacić częściowo przelewem, a częściowo gotówką przy odbiorze?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Chcę kupić drogi produkt, ale nie posiadam pełnej kwoty. Czy mogę wpłacić zaliczkę, by zarezerwować produkt?

Tak, w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny.

Kody rabatowe

Jak działa program lojalnościowy?

WKRÓTCE

Jak mam wykorzystać kod rabatowy?

Kod rabatowy należy wpisać w pole „Kod rabatowy” podczas procesu składania zamówienia.

Na ile produktów/zamówień przysługuje mi kod rabatowy?

Kod rabatowy przysługuje na wszystkie produkty z jednego zamówienia (wyłączając produkty już przecenione)

Jak długo działa kod rabatowy?

Kod rabatowy jest aktywny przez rok.

Gdzie znajdę informacje o dostępnych kodach rabatowych?

W zakładce „Rabaty”.

Czy mogę skorzystać z kodu wielokrotnie?

Jeżeli dokument sprzedaży nie został jeszcze przez nas wystawiony możemy wystawić inny, preferowany rodzaj rachunku, w tym celu prosimy o kontaklt telefoniczny.

Czy mogę zapłacić częściowo przelewem, a częściowo gotówką przy odbiorze?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Chcę kupić drogi produkt, ale nie posiadam pełnej kwoty. Czy mogę wpłacić zaliczkę, by zarezerwować produkt?

Z danego kodu można skorzystać jeden raz.

Kontakt

Nie jestem pewien czy część, którą chce zamówić będzie pasowała do mojego motocykla. W jaki sposób mogę uzyskać pomoc z Waszej strony?

Zapraszamy do napisania na czacie, skorzystania z formularza kontaktowego lub kontaktu telefonicznmego.

Czy towary dostępne w sklepie internetowym są dostępne w Państwa sklepie stacjonarnym?

Większość towarów dostępnych na stronie internetowej znajduje się również w sklepie stacjonarnym, jednak w przypadku chęci odbioru osobistego w celu upewnienia się co do dostępności produktu, prosimy o kontakt.

Konto

W jaki sposób mogę założyć konto?

Wejdź w „moje konto” i wybierz „Zarejestruj się”.

Jakie korzyści wynikają z założenia konta?

Założenie konta umożliwia zbieranie punktów za zamówienia, które obniżają kwotę kolejnych zamówień, a także pozwala na śledzenie zamówienia w panelu „Moje konto” oraz usprawnia proces zwrotu oraz reklamacji.

Co zrobić jeśli zapomniałem hasła?

W tym celu wystarczy wybrać opcję „Nie pamiętaj hasła” pod panelem logowania i postępować według instrukcji.

Jak często i jakiego typu wiadomości mogę spodziewać się w Newsletterze?

Newsletter zawiera najlepsze promocje i jest wysyłany nie częściej niż raz w miesięcu.

Czy będę mógł wypisać się w Newslettera?

Tak, z Newlettera można wypisać się w dowolnym momencie poprzez link w otrzymywanych wiadomościach.

Czy zakładając konto moje dane wypłyną do innych podmiotów?

Dane osobowe podane podczas zakładania konta wykorzystywane są wyłącznie w celach realizacji zamówień oraz innych opisanych w zakładce „Polityka prywatności”.

Dlaczego nie docierają do mnie żadne wiadomości na maila?

Przyczyn zewnętrznych może być kilka. Wiadomość może znajdować się w folderze SPAM, lub nie została dostarczona z powodu przeciążonej skrzynki lub problemów technicznych dostawców pocztowych.

-20% na wszystko CYBER MONDAY z kodem "MXCYBERMONDAY"

X
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the comparison bar
Compare
Compare ×
Let's Compare! Continue shopping