FAQ
[/et_icon_box][et_gap height=”16″ element_id=”961971″ element_css=”.et-gap-961971 {height:16px;}”][widget_contact_form submit_text=”Wyślij” recipient=”e-sklep@mxlife.pl”]
Zamówienia
[et_accordion collapsible=”true”][et_accordion_item open=”true” title=”W jaki sposób mogę śledzić moje zamówienie?”]WKRÓTCE
Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Środki za zwracane zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie, nie czekając na zrealizowanie zwrotu.
Założenie konta niesie za sobą wiele korzyści, jednak nie jest konieczne.
WKRÓTCE
Zalecamy monitorowanie statusu zamówienia, jeżeli przesyłka została nadana należy skontaktować się z firmą kurierską, podając numer przesyłki.
W przypadku zamówień, które nie zostały jeszcze zrealizowane jest możliwość ich modyfikowania lub anulowania. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny.
Aby złożyć zamówienie należy dodać produkty do koszyka, a następnie przejść do zamawiania. Po wpisaniu danych adresowych oraz wybrania metod płatności i dostawy wystarczy kliknąć „Kupuję i płacę”.
Oczywiście, wystawiamy faktury VAT.
Zamówienia złożone do godziny 12 wysyłamy jeszcze w ten sam dzień, z wyjątkiem produktów, które oznaczone są z wydłużonym czasem wysyłki oraz produktów na zamówienie.
Oczywiście, jest taka możliwość, wystarczy podczas zamówienia oznaczyć „spakuj jako prezent”.
Zwroty i reklamacje
[et_accordion collapsible=”true”][et_accordion_item open=”true” title=”W jaki sposób mogę złożyć reklamację?”]Wysyłając na maila wypełniony formularz reklamacji
Towar można zwrócić w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru.
Jeżeli towary uległy uszkodzeniu w transporcie o czym może świadczyć np. zdeformowany karton lub opakowanie, należy sporządzić protokół szkody z kurierem przy odbiorze przesyłki. Jeżeli towar posiada wadę fabryczną np. nieprawidłowe przeszycia materiału lub inne należy złożyć reklamację.
W tym celu należy się z nami skontaktować telefonicznie lub mailowo.
Towar należy odesłać w stanie nienaruszonym. Jeżeli towar uległ natomiast uszkodzeniu, sprzedawca ma prawo żądania od konsumenta zapłaty odszkodowania za zmniejszenie wartości zakupionej rzeczy. Stan towaru nie powinien wykraczać poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Szczegółowe warunki zwrtoów można znaleźć w regulaminie w sekcji „ODSTĄPIENIE OD UMOWY”.
Aby bezpłatnie odesłać towar wystarczy wejść na stronę https://szybkiezwroty.pl, wybrać z listy „Sklep Motocyklowy MxLife”, wpisać dane, wybrać rozmiar paczki i nadać przesyłkę w paczkomacie. Towar można odesłać także za pośrednictwem dowolnej innej firmy kurierskiej. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Wysyłając na maila wypełniony formularz zwrotu
Produkty nie podlegające zwrotom to przede wszystkim produkty personalizowane, używane oraz części, które były zamontowane.
Zwrot wpłaty nastąpi do 14 dni od dnia zwrotu towaru.
WKRÓTCE
Towary
[et_accordion collapsible=”true”][et_accordion_item open=”true” title=”Jestem zainteresowany zakupem produktu, ale nie ma mojego rozmiaru lub koloru.”]Jeżeli na stronie widnieje oferta z produktem, który Państwa interesuje, jednak jest on niedostępny wystarczy kliknąć „Zapytaj o dostępność”, wtedy otrzymają Państwo mailowo informacje o dostępności danego produktu.
Zalecamy zapoznanie się z tabelą rozmiarów.
Abyśmy mogli sprawdzić dostępność danej wersji polecamy kontakt z zapytaniem w formularzu kontaktowym.
Zdjęcia przedstawiają rzeczywisty wygląd towaru, jeżeli jest inaczej, w opisie można znaleźć dopisek „zdjęcie poglądowe”.
W przypadku zamówienia większej ilości towarów, należy w uwagach do zamówienia wpisać „OFERTA”, dzięki czemu zostanie ono przekazane do analizy i utworzenia oferty. W tym przypadku zamówienie zostanie zrealizowane po akceptacji oferty.
WKRÓTCE
Dostawa
[et_accordion collapsible=”true”][et_accordion_item open=”true” title=”Jakie są możliwe metody wysyłki?”]Dostępne metody wysyłek to między innymi kurier DPD oraz Inpost a także przesyłka do paczkomatu Inpost.
WKRÓTCE
Najszybszą formą dostawy jest „Paczkomat Inpost”. Większość zamówień jest dostarczana już następnego dnia, w przypadku zamówień złożonych do godziny 13. W niektórych regionach przesyłki te zostają dostarczane także w soboty.
Jeżeli towar jest dostępny od ręki a zamówienie zostanie złożone do godziny 12:00, przesyłka powinna dotrzeć na następny dzień. Jeżeli chcą mieć Państwo pewność, iż produkt dotrze na drugi dzień zalecamy oznaczenie przesyłki „gwarancja dostawy na następny dzień”.
Opłaty / Formy płatności
[et_accordion collapsible=”true”][et_accordion_item open=”true” title=”Jakie formy płatności są akceptowane?”]Dostępne formy płatności to między innymi płatności online (przelewy online, BLIK, płatności kartą, Google Pay czy Apple Pay), płatność za pobraniem jak i płatność ratalna.
Tak, jest taka możliwość. Płatność można rozłożyć na 6 rat, aż do 60.
Tak, jest taka możliwość.
Numer konta do przelewu wyświetla się po sfinalizowaniu transakcji oraz w mailu z potwierdzeniem zamówienia.
Jeżeli dokument sprzedaży nie został jeszcze przez nas wystawiony możemy wystawić inny, preferowany rodzaj rachunku, w tym celu prosimy o kontaklt telefoniczny.
Niestety nie ma takiej możliwości.
Tak, w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny.
WKRÓTCE
Kod rabatowy należy wpisać w pole „Kod rabatowy” podczas procesu składania zamówienia.
Kod rabatowy przysługuje na wszystkie produkty z jednego zamówienia (wyłączając produkty już przecenione)
Kod rabatowy jest aktywny przez rok.
W zakładce „Rabaty”.
Jeżeli dokument sprzedaży nie został jeszcze przez nas wystawiony możemy wystawić inny, preferowany rodzaj rachunku, w tym celu prosimy o kontaklt telefoniczny.
Niestety nie ma takiej możliwości.
Z danego kodu można skorzystać jeden raz.
- Skonsultuj się z naszym specjalistą, w celu potwierdzenia planowanej wysyłki do Wielkiej Brytanii (Jacek 792 402 999).
- Wydrukuj formularz regeneracji cylindra i wypełnij go. Koniecznie zapoznaj się z regulaminem, który znajduje się na drugiej stronie.
- Cylinder zapakuj razem z wypełnionym wcześniej formularzem regeneracji cylindra i wyślij kurierem na adres: Mxlife Sklep Motocyklowy, ul. Romana Maya 1, 61 -371 Poznań; lub dostarcz go osobiście (pon-pt. 10:00-18:00 oraz sob. 10:00-15:00).
- Oczekuj na informację zwrotną w ciągu 60 dni, aby móc odebrać cylinder po regeneracji.
- Uwaga! Jeżeli potrzebujesz fakturę Vat, zgłoś to przed zakończeniem transakcji. Zmiana paragonu na fakturę nie będzie możliwa.
POBIERZ FORMULARZ NICASIL – dla klientów detalicznych
POBIERZ FORMULARZ NICASIL – dla klientów hurtowych
Współpracujemy z brytyjską firmą Langocurt LTD, która regeneruje dla nas cylindry metodą Nikasil. To aktualnie najbardziej skuteczna metoda na odnowienie cylindra.
Cylindry przeznaczone do regeneracji wysyłane są z Centrum Motocyklowego Mxlife w pierwszą i trzecią środę każdego miesiąca. Proces regeneracji trwa od 30 do 60 dni (włącznie z transportem międzynarodowym). Całość procesu monitoruje Mxlife. Twoim zadaniem jest jedynie dostarczenie cylindra z poprawnie wypełnionym formularzem regeneracji cylindra.
Regenerujemy cylinder, który jest wyeksploatowany, zużyty, nie nadaje się do dalszego użytku.
Jeżeli nie jesteś w stanie ocenić uszkodzenia cylindra, skonsultuj się z naszym doradcą.
Jeżeli cylinder jest wyeksploatowany, ale nie uszkodzony (pozwalający na regenerację), to odnowienie go przez nałożenie powłoki Nikasil jest jak najbardziej wskazane.
Zakup nowego cylindra wiąże się z dużymi kosztami, które są nieuniknione podczas eksploatowania motocykla. Dodatkowo należy stary cylinder zutylizować, co również generuje koszt i czas. Ponadto powłoka Nikasil, nie tylko odświeża i regeneruje, ale zabezpiecza cylinder przed potencjalnymi uszkodzeniami.
Nie, nie ma możliwości regenerować takiego cylindra.
To wszystko zależy od rodzaju uszkodzenia.
Cennik:
POWLEKANIE CYLINDRA | 999,00 zł |
ROZWIERCANIE, SPAWANIE I POWLEKANIE | 1 199,00 zł |
NAPRAWIANIE ZEPSUTYCH ELEMENTÓW, ROZWIERCANIE, SPAWANIE I POWLEKANIE | 1 299,00 zł |
Niestety nie. Czasem stan cylindra jest tak kiepski, że jedynym rozwiązaniem jest wymiana na nowy.
W tym wypadku skonsultuj się z nami – być może posiadamy na sprzedaż cylinder do Twojego motocykla.
Nasz specjalista dokonuje dokładnych oględzin twojego cylindra i na tej podstawie stwierdza rodzaj i poziom uszkodzenia.
Zapraszamy do napisania na czacie, skorzystania z formularza kontaktowego lub kontaktu telefonicznmego.
Większość towarów dostępnych na stronie internetowej znajduje się również w sklepie stacjonarnym, jednak w przypadku chęci odbioru osobistego w celu upewnienia się co do dostępności produktu, prosimy o kontakt.
Wejdź w „moje konto” i wybierz „Zarejestruj się”.
Założenie konta umożliwia zbieranie punktów za zamówienia, które obniżają kwotę kolejnych zamówień, a także pozwala na śledzenie zamówienia w panelu „Moje konto” oraz usprawnia proces zwrotu oraz reklamacji.
W tym celu wystarczy wybrać opcję „Nie pamiętaj hasła” pod panelem logowania i postępować według instrukcji.
Newsletter zawiera najlepsze promocje i jest wysyłany nie częściej niż raz w miesięcu.
Tak, z Newlettera można wypisać się w dowolnym momencie poprzez link w otrzymywanych wiadomościach.
Dane osobowe podane podczas zakładania konta wykorzystywane są wyłącznie w celach realizacji zamówień oraz innych opisanych w zakładce „Polityka prywatności”.
Przyczyn zewnętrznych może być kilka. Wiadomość może znajdować się w folderze SPAM, lub nie została dostarczona z powodu przeciążonej skrzynki lub problemów technicznych dostawców pocztowych.