Klocki DP BRAKES - dlaczego warto je wybrać?
DP Brakes to jedyna taka firma na światowym rynku motocyklowym, która w 100% koncentruje się na produkcji spiekanych klocków hamulcowych.
DP Brakes to jedyna taka firma na światowym rynku motocyklowym, która w 100% koncentruje się na produkcji spiekanych klocków hamulcowych.
Firma DP Brakes jako pierwsza opracowała spiekane klocki hamulcowe do motocykli z końcem 1970 r.
Spiekane klocki hamulcowe DP, to produkt najwyższej jakości, przekraczający wydajnością i jakością oryginalne fabryczne klocki hamulcowe. Produkty DP Brakes gwarantują najlepsze hamowanie dostępne na rynku.
Producent ten w swoim asortymencie oferuje klocki do wszystkich marek motocykli, skuterów, skuterów śnieżnych czy rowerów górskich.
Zawodnicy i teamy fabryczne producentów motocykli zdobywały przy pomocy produktów DP Brakes Mistrzostwa Świata, Europy, AMA, USA, Wielkiej Brytanii oraz inne, w różnych dyscyplinach: od wyścigów torowych po motocross.
Klocki można podzielić na kilka podstawowych kategorii:
-DP Standard
-SDP PRO-MX
-SDP SPORT HH+
-DP for Harleys
-RDP RACING X-RACE TITANIUM
-SDP PRO-SNX
Różnica występuje w charakterystyce klocków i prezentuje się następująco:
Klocki DP Standard
- Zamienniki OEM do użytku na szosie, off-road, ATV.
- Doskonałe hamowanie we wszystkich kierunkach.
- Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
- Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
- Brak efektu „wpadania hamulca”.
- Ciche i nieuciążliwe dla większości wirników.
- Najlepsza wydajność na rynku – zużywają się do 3 razy wolniej niż większość konkurencyjnych klocków.
- Część numerów zawiera ceramiczną osłonę termiczną.
- Krótki okres docierania (szybko uzyskasz szczytową skuteczność hamowania).
- Idealne dla off-road'u.
Klocki SDP PRO-MX
- Wysokowydajna mieszanka cierna o oznaczeniu HH.
- Ze szczególnym przeznaczeniem do motocross, enduro, hare scramble, cross country, supercross, dual sport i trial.
- Natychmiastowa reakcja na wciśnięcie dźwigni hamulca.
- Klocki mają krótki okres docierania (szybko uzyskasz pełną skuteczność hamowania).
- Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
- Cicha praca.
- Dobra dozowalność siły hamowania.
- Długa żywotność klocków – związki spieków metali przewyższają konwencjonalne klocki organiczne i aramidowe.
- Zaawansowana osłona termiczna - materiał ceramiczny na bazie tlenku aluminium w kolorze szarym na tylnej płycie klocka utrzymuje ciepło z dala od zacisku i płynu.
- Brak efektu "wpadającej klamki".
- Doskonałe wyczucie zarówno w mokrych, jak i suchych warunkach.
Klocki SDP SPORT HH+
- Wysokowydajny spiek metalowy o wysokiej wytrzymałości HH+.
- Polecane do motocykli szosowych: sportowych, turystycznych oraz typu cruiser, dla użytkowników preferujących sportowy charakter jazdy.
- Natychmiastowa reakcja na wciśnięcie dźwigni hamulca.
- Klocki mają krótki okres docierania (szybko uzyskasz pełną skuteczność hamowania).
- Bezpyłowa praca bez hałasu i pisków.
- Dobra dozowalność siły hamowania.
- Zaawansowana osłona termiczna - materiał ceramiczny na bazie tlenku aluminium w kolorze szarym na tylnej płycie klocka utrzymuje ciepło z dala od zacisku i płynu.
- Brak efektu "wpadającej klamki".
Klocki DP for Harleys
- Zamienniki OEM klasy premium
- Seria dedykowana motocyklom Harley Davidson
- Trwalsze niż standardowe klocki
- Niewielka emisja pyłu hamulcowego.
- Ciche i nieuciążliwe dla większości wirników.
- Najlepsza wydajność na rynku – zużywają się do 3 razy wolniej niż większość konkurencyjnych klocków.
- Brak efektu „wpadania hamulca”.
- Doskonałe hamowanie we wszystkich kierunkach.
- Doskonała wydajność w mokrych i suchych warunkach.
Klocki RDP RACING X-RACE TITANIUM
- Spiek metalowy o wysokim współczynniku tarcia HH+
- Polecane do wyścigów szosowych.
- Przeznaczone wyłącznie do użytku na torze.
- Szybko rozgrzewają się do temperatury roboczej - już w przeciągu pierwszego okrążenia uzyskują pełną skuteczność hamowania.
- Spełniają ekstremalne wymagania wyścigów Superbike.
- Natychmiastowa reakcja na wciśnięcie dźwigni hamulca.
- Bezpyłowa praca bez hałasu i pisków.
- Dobra dozowalność siły hamowania.
- Ceramiczna osłona termiczna - materiał ceramiczny na bazie tlenku aluminium w kolorze szarym na tylnej płycie klocka utrzymuje ciepło z dala od zacisku i płynu.
- Brak efektu "wpadającej klamki".